• Michal24

    Zdravím, mám takoví problém s vidlicí uvedenou v nadpisu. Koupil jsem si minulí rok v létě nové kolo se kterým jsem velmi spokojený ale co mě už od začátku dost vadilo je, že vidlice, tak úplně nekopíruje terén, jak bych to asi nejlíp nazval. Jsem celkem nováček, tak jsem nevěděl co si o tom myslet. Problém je v podstatě ten, že vidlice zapruží až při nějaké větší nerovnosti. Možná bych to ani neřešil ale kamarád měl Foxe, který by zapružil téměř po přejetí špendlíku. Sám jsem to porovnal a začal jsem pochybovat, že takto drahá vidlice by tak špatně fungovala. Při větší zátěži ovšem Reba tlumí dobře. Trochu jsem do toho začal šťourat na netu a dostal jsem se k tomu, že to může být malým nebo velkým napuštěním (teď si nejsem jistý) negativní komory. Tzn. že pokud bych ji přifouknul nebo naopak měla by lépe pružit i na minimálních nerovnostech. Trochu jsem se o tom rozepsal, aby to bylo jasné a budu rád za názory, než se do něčeho pustím sám. Díky

    0 0
    • kubad  

      proč si nepřečeš návod? moc složité?

      pokud nepruží tak sniž tlak vzduchu, komory foukej na stejný tlak

      0 0
    • lidumil  

      Jak píše kubad – podle návodu nafoukej obě komory stejně na Tvoji hmotnost. Na to že máš kolo od léta 2012 to řešíš dost pozdě, to Ti to dřív nevadilo?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Michal24  

      Návod jsem pročítal nic jsem se k tomu víc nedozvěděl. Aktivní komoru mám dofoukanou podle mé váhy dobře asi to bude tím, že negativní je špatně. Vyzkouším to.

      0 0
      • kubad  

        že je hlavní komora podle tvé váhy neznamená že je to dobře, tabulky nejsou dogma, tlak klidně sniž a testuj co ti bude vyhovovat. druhou komoru vždy na stejný tlak

        0 0
      • mischel  

        To je snad základ se podívat jak to máš nafoukané a jak už bylo řečeno, přečti si návod nebo X příspěvků co už bylo na BF napsáno o této vidlici.

        0 0
    • lidumil  

      Koupit pumpu, vozit ji s sebou a zkoušet.

      0 0
    • Michal24  

      No já ho kupoval bohužel až na úplném konci léta, takže jsem toho moc nenajezdil a ještě donedávna jsem vlastně ani nevěděl, že existuje nějaká druhá komora na foukání, řešil jsem to jen foukáním té aktivní a to byla hlavně moje chyba, že jsem si o tom víc nezjistil. Myslel jsem, že s vidlicí zkrátka nejde nic víc dělat a že je prostě taková no a teď vím, že není.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • xshreck  

        Neboj, syn jednoho cyklomechanika taky jezdil s rebou a vyfouklou negativkou :) aneb kovářova kobyla chodí bosa

        0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, nechci zakládat nové vlákno, tak to vložím sem…

      Vlastním vidlici RS Reba RL 2012. Dnes jsem si po půl roce chtěl snížit tlak (podařilo se mi zhubnout) a tak jsem pozitivku natlakoval na příslušný tlak rovněž i negativku Ovšem, když jsem z negativky vyšroubovával hadičku, tak mi z ventilku vyfoukla trocha oleje!!! Asi tak tři-čtyři kapky.

      Nikdy předtím se mi to nestalo. Používám pumpu na vidlice a vidlice byla v prosinci servisována (zatím mám najeto cca 3tis.). Natlakování probíhalo při klasické poloze kola (nikoliv vzhůru „nohama“).

      Kolo jsem teď projel doma na zahradě a zdálo se vše OK, ale přeci jen mám strach, když to předtím nikdy neudělalo. Prosím mám to řešit nebo se to občas stane?! Tlakujete vzhůru nohama či je to fuk? Díky za rady a sorry, ale tohe jsem fakt ještě nezažil :-)

      0 0
      • Concorde  

        Je to celkem normální. Nad pozitivkou je trochu oleje (redrum) který časem provzlíná dolů do negativky a při foukání pak může uniknout. Jinak je dobré čas od času vidlici vyfouknout a golou vyšroubovat horní víčko s ventilkem, abys viděl, jestli je nad pístkem ještě olej a případně dolét. (pár ml)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.