Nove silniční kola ( vyška rafku, počet špic....???)

210 nepřečtených
  • nox159

    zdravím,

    posledni dobou jsem začal trochu jezdit na silnici a chtel bych trochu potunit ( vim ze to nema moc smysl viz profil…) takze budu menit jen kola (a sedlovku ale to tedka neresim)

    chtel jsem se zeptat jak je to s vyškou rafku a poctem špic…

    v silničkách se moc nevyznam – nikdy me to nezajimalo tak si necham rad poradit…

    nizsi rafky budou lepsi do kopcu a mene špic bude mit lepsi aerodinamiku… ?

    u biku bych sel po vaze u silnice pujde i dost o tuhost a aerodinamiku tak nevim co uprednostnit… prumery na 100km trase mam cca 28 km/h takze nic moc vahove cca 75kg a nechtel bych do toho vrazit moc beru cca 4–10k max takze bych nerad slyšel kup si kola za 12k jak je tady zvykem… :D ( aktualne tam mam shimana myslim ze WH-R550 nebo jak to presne je )

    vim ze tady nekdo mel od hnoje nejake remeše s vahou cca 1500 g a cenou kolem 3–4k… ale bylo tam myslim ze dost špic… takze jestli bych si vubec pomohl oproti tem mym stavajicim…

    diky za rady a tipy…

    0 0
    • jecnak  

      A co od tech kol cekas?

      0 0
    • nooski  

      Vyhni se Shimanům, ti kola dělat neumí. Ty Remerxy http://remerx.cz/alcyon/ si dost lidi na cyklodiskuzi chválí. Prý jsou lehká a zároveň tuhá. Neber verzi z al drátama. No a jinak bych se poohlédl buď po Fulcrum racing 3 (do 10 litříků by se měly vejít) nebo po Campagnolo Zonda (dělají je i se Shimano ořechem). Vesměs jsou to všechno kola s nízkým počtem drátů a rozumnou výškou ráfku, ikdyž nechápu dnešní trend hranatých ráfků.

      0 0
      • nox159  

        tak pokud jsou ty Remerx Alcyon slusne tak nemam duvod cpat jednou tolik do tech fulcrumu ( jinak fulcrum jako znacku celkove nemam moc rad…)

        0 0
    • Biker jak Pes  

      Souhlasím s tím, co napsal Kubad, Mavicy Aksia nebo Fulcrumy 5, pokud si chceš připlatit, tak klidně i Fulcrumy 3, ale to už mi přijde jako zbytečnost. Aksia vozím i já na tréninky a nemám s nimi sebemenší problém.

      0 0
      • anthropoid  

        Koupil jsem Wh-550 nové a teď je vozí přítelkyně. Na CB jsem sehnal hodně pěkné fulcrumy 5 (cena stejná jak za nové wh550)a musim říct že ten rozdíl je tak velkej, že jsem to poznal hned a to nejsem žádnej velkej cyklista.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • prtavec  

      trocuh se tu prifarim…

      ma nekdo zkusenosti s koly Easton EA70?

      0 0
      • jecnak  

        Praskaji draty. Rozhodne nic pro tezsi nebo silove disponovane jezdce a i pro normalni jezdeni s vyhradami.

        0 0
    • Splinter  

      Trochu prihreju polivcicku, neco co pojede dokopce samo, campa orech, do cca 15t?

      0 0
    • frederick  

      Zdravím.

      Rád bych si přes zimu složil novou silnicu. Teď mám pujčenou od kamoša a kvůli trénování chci svou.

      Vzhledem k tomu, že jsem spokojený majitel biku s rámem s chiny, tak budu chtít aj silnicu z chiny.

      Daj se tam koupit i 50mm carbonový ráfky, který bych chtěl…

      Stále ale váhám, jestli je vzít nebo ne…V čem jsou přínosné a v čem ne? Někdo nějaké zkušenosti?

      Díky

      0 0
      • Tina  

        Vysoký profil (50mm) má lepšiu aerodynamiku. Na časovkách alebo v triatlone dokážu ušetriť sekundy. Taktiež je tuhší a pevnejší pre ťažšieho alebo silového jazdca.

        Na druhej strane vysoký ráfik menej tlmí a pokiaľ si ľahší jazdec tak môžeš mať problém pri silnejšom bočnom vetre.

        Na Eurobike sa mi celkom páčili kola od FSA, resp. Vision.

        0 0
        • frederick  

          závodit s tím nebudu…mám to na trénování, ale chci, aby to vypadalo dobře…komfortní to nějak nepotřebuju…vážím 90kg, ale zas mám strach, aby to podemnou někde neruplo…

          resp. můžeš mi doporučit nějakou nábu a plochý dráty?

          na bike bych věděl, v silnicách se zatím moc nevyznám:( Díky

          0 0
      • JSt  

        takze je chces, ale nevis proc. respektive proto, ze se ti libi. ;-)

        hod konkretne, o jaky rafy ti jde. bral bych jedine galuskovy. plati, co pise tina vys – min to tlumi vibrace a je to hafo tuzsi, ale to je krom vysky i z duvodu kratsich spic, kdyz to zkombinujes s vysokou nabou, melo by to jet slusne. ;-D

        0 0
        • frederick  

          http://www.e-hongfu-bikes.com/index.php…

          jde mi přesně o tyhle ráfky…nábu a dráty ještě nevím…

          dráty chci plochý…náby takový, aby se podemnou nemrvily a ořech aby slušně ,,řechtal" :)))

          s tou funkcí jsem si to tak nějak myslel…boční vítr mi při mé váze nějak nevadí, jen mám strach, abych to někde nerupnul…

          0 0
          • destr  

            Nebude toto nebo toto lepší volba? Cena ± stejná, ale se zárukou a trochou záruky kvality.

            0 0
            • frederick  

              můžeš mi prosím tě říct, v čem je to lepší než to, co jsem tam dával já? stejný ráfky…as aj ze stejný nebo podobný fabriky, jen je to nějak nastříkaný nebo polepený…a v hongfu máš záruku taky…tak proč brát toto?

              0 0
              • destr  

                No už jenom kdyby to byl uplně stejnej shit, tak to radši vezmu z anglie než z číny ;-) a věřím, že u toho bude lepší kontrola kvality třebas

                0 0
                • frederick  

                  já mám doma už druhej rám a je to naprosto cajk;)

                  0 0
                  • destr  

                    Máš pravdu, od číňana to bude lepší, budeš na to čekat x týdnů, potom vyřizování kvůli clu a dph a kdyby se ti s tím náhodou něco stalo, tak to vyhodíš, bo reklamace bude za dvoje poštovny stát, což je skoro polovinu ceny kol.

                    0 0
          • Patar  

            Na trenování totální nesmysl!

            0 0
            • frederick  

              Proč…vysvětli mi to prosím.

              0 0
              • jecnak  

                Potrebujes byt na treniku rychlejsi, potrebujes nejiste brzdeni za mokra, potrebujes problemy s pripadnym defektem xxkm od domova vecer, za tmy, v zime, potrebujes neprijemne chovani v narazovem vetru atd atd.

                0 0
                • frederick  

                  ok, to zní jako pádné důvody, ale jestli jsou to jediné důvody, rád je podstoupím za cenu dobrýho vzhledu kola:D

                  0 0
        • frederick  

          a proč galdy?? já moc galdy nechcu právě

          0 0
          • JSt  

            za me, jestli nechces halusky, tak zapomen na karbonovy rafky. na otazku proc u karbonu galusky odpovim obrazkem . ;-)

            0 0
            • frederick  

              v silnicích se nevyznám, tak mi trochu napověz:D

              0 0
              • JSt  

                tak to neni o silnici, nybrz o profilu galuskoveho a plastoveho rafku. ;-)

                plastovy musi mit nebezpecne tenky patky a karbonu bych v takto exponovanym miste neveril. kdo vi, co se vsecko s rafem stane, nez dobrzdis rychly defekt apod.

                0 0
                • frederick  

                  aha…no to jsem si myslel, že něco takovýho to bude…ok chápu…pravda, že to zní rozumně, zas na druhou stranu, když řachnu galdu…dojel jsem:(

                  0 0
                  • JSt  

                    muzes vezt nahradni. v galuskach vozim tmel a jeste se mne nestalo (tuktuk), ze bych musel pri vyletu menit. dofukoval jsem jedinkrat. ;-)

                    0 0
                    • destr  

                      Jakej tmel udrží takovej tlak?

                      0 0
                      • raceman  

                        tak 10 atm asi zadny, ktery bys chtel mit v galusce dlouhodobe.. tufo extrem hned zaschne.. ja vozil no tubes tmel v plastovkach a 6 atm to po defektu udrzelo

                        0 0
                        • kubad  

                          záleží na velikosti díry mě Notubes udrželo plný tlak

                          0 0
                          • raceman  

                            je mozny, ja vetsinou defektil, az, jak byla plastovka znatelne sjeta, rada delala velke diry o sterk a pod… tam uz to vic jak 6 nedalo :/

                            0 0
                          • destr  

                            A jezdils s tím potom dál nebo výměna?

                            0 0
                            • kubad  

                              dokud drží tlak jezdím

                              0 0
                            • JSt  

                              dirky od inertniho posypu udrzi noflats 100%. predevcirem jsem mel zrovna takovou prihodu na predku a drzi to 8atm, coz staci, ale dalo by to urcite i vic. ;-)

                              0 0
                          • destr  

                            A máte to tam preventivně nebo to tam lejete až po defektu doma?

                            0 0
                            • JSt  

                              ja to tam leju az po defektu doma, pote co ujedu minimalne 50km na prazdne galde. :-D

                              0 0
                            • raceman  

                              ja to vozil preventivne..

                              0 0
            • destr  

              Asi tak.

              0 0
          • JSt  

            a jeste bych se zeptal, proc nechces galdy? dyt je to mnohem lepsi nez plaste. neco jako bezdusaky na mtb, akorat to funguje. ;-)

            0 0
            • frederick  

              no měl jsem jednu pujčenou silnicu na galuskách a když jsem píchnul bylo hotovo…dojel jsem…asi se ještě pořádně informuju kde to pujde, co je lepší:)))

              0 0
              • JSt  

                kdybys vyjel s plastem a dusi bez lepeni nebo nahradni duse, taks nejspis taky dojel, ze. ;-)

                0 0
                • frederick  

                  jezdim v duší v kapse, ale ok, zatím mluví vše pro galdu

                  0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Kolik se da na galde najet nez je na platno?

                  0 0
                  • nooski  

                    Jak na které :-)

                    0 0
                    • Hroch obojzhivelnyj  

                      No, tak jak na ktere? Nejezdim je tak by me to zajimalo.

                      Plaste P3R mi vzadu vydrzely 3tkm, Rubina cca 6 a Conti

                      4000S po 8tkm maj jeste spoustu gumy.

                      0 0
                      • nooski  

                        Nemám tachometr, ale Tufo S33 Pro na zadním kole vydržela sezónu a půl ježdění přes kanalizační výkopy v okolí bez defektu. Rubina jsou za mě šroty, ale s Contíkama souhlasím, věřím, že při dobrém zacházení zvládnou hodně přes 10 000Km.

                        0 0
                        • Tina  

                          A prečo si preboha jazdil sezónu a pol cez kanalizačné výkopy v okolí? ;)

                          0 0
                          • nooski  

                            Máš recht, mohl jsem na silnici létat, ale zatím nemůžu vylovit toho zatraceného ježka. Loni se všechny vesnice v okolí rozhodly, že se bude dělat kanalizace a tak loňská sezóna byla ve znamení jízd mezi semafory a přejíždění štěrku a kamení. Jsem rád, že už je to za náma.

                            0 0
                            • jecnak  

                              To jste na tom jeste dobre. U nas delaj kanalizaci 5 let. Nastesti aspon primo u baraku uz je hotovo.

                              0 0
                              • nooski  

                                U nás se pochlapili a dostali jsme i kompletně nový asfalt, ale jsou v okolí místa, kde se s tím dupou opravdu dlouho a jezdit se přes ně nedá.

                                0 0
                                • jecnak  

                                  Tady vzdycky dosly penize, tak se to zakopalo a pokracovalo se az zas nejaky byly. Silnice samozrejme jen zaflikovali.

                                  0 0
                            • Tina  

                              Mne najväčšiu „radosť“ spravia cestári keď opravujú cestu tak, že na ňu sypú ten lepkavý asfalt v podobe drobných kamienkov.

                              0 0
                              • nooski  

                                Nápodobně, vždy jim nadám do sociálních pracovnic a genitálií.

                                0 0
                                • camillio  

                                  Přesně, tenhle způsob flikování snad těší jen je. Řidiči nadávají, cyklisti nadávají a ti pěší co jdou okolo a lítá to od koles na ně nadávají taky :D

                                  0 0
                      • JSt  

                        mam zkusenosti jen s levnyma tufama s22 a s33. na zadku daji urcite pres 10k, na predku desitky k km. ;-)

                        0 0
                        • kubad  

                          právě levné galdy dávají nejvíc u těch lepších se to už zhoršuje

                          0 0
                          • destr  

                            No právě mám nejlevnější vitorie bo jak se to píše a šli do kytek celkem rychle, tak max. 4000 vzadu.

                            0 0
                        • raceman  

                          ja na plastovce s22,33 dal vzadu kolem 6ti, 10 urcite ne..

                          0 0
      • jecnak  

        Neni trochu divny si brat karbony na trenovani? Ani profici na trenovani nepouzivaji karbony.

        0 0
        • kubad  

          image je sfiňa jinak souhlas, ale při cenách čínských carbonů to asi svádí no :D

          0 0
          • frederick  

            přesně tak…jako můžu si koupit Mavic ksyrium nebo něco podobnýho, ale proč, když můžu za tu cenu mít carbony? s desingem, kterej si navrhnu a bude to něco, co nemá každej:)

            0 0
        • frederick  

          maj profíci důvod, proč na nich nejezdí?

          0 0
        • nooski  

          Co když nezávodím a rád jezdím na kole, které pěkně jede a protože mě to baví? Přece si nekoupím kola za X grošů, aby stála v rohu a jezdil na něčem horším.

          0 0
          • jecnak  

            Treba proto, ze se daj koupit nizky duraly, ktery jedou podobne a nemaj problemy levny Ciny. Treba duralovy Dury jsou vyborny kola, FuRa3 taky jedou velmi pekne a jsou slusne aero, nebo ty Mavicy co mam ted ja. Moznosti je spousta. V pripade tech Dur to neni ani zvlast vahova penalta.

            Hlavne psal na trenovani, coz treba u me je v zime jezdeni v temer jakymkoli pocasi. Obvykle minimalne v mokru a soli. Pridam k tomu bordel na silnici pro rafky a spalky (karbon rafek se da na mokru a ve srackach probrzdit za jeden dlouhej alpskej zavod) a k tomu kaminky pro galusky… Samozrejme jestli trenuje jen za sucha a bezvetri, pak jsou vysoky karbony idealni volbou.

            0 0
            • nooski  

              Na mokro a sůl mám zimáka. Jednici jezdím za sucha ale i ve větru. Padesátky se dají ukočírovat. Na Tufo galdách jsem neměl ani jeden defekt, i když se všude v okolí dělaly kanalizace. A FuRa 3 s hranatým ráfkem určitě nebudou aerodynamicky nejvhodnější kola.

              0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                Prekvapive FuRa3 jsou na tom podobne jako nektera kola s 50mm rafkem. Nebo jinak, nektera kola s 50 mm rafkem jsou na tom stejne jako FuRa3.

                Predni kolo, 30/40 kmph vazene na ruzne uhly:

                Klasika 32 2× 10.2/24.1W

                FR7 8.2/19W

                Ksyrium Elite 7.7/18.2W

                FR3 6.8/16.1W

                Citec 47mm 6.5/16.1W

                Cosmic Carbone 52 mm 6.1/15.4W

                Lightweight StdC 47mm 5.1/13.0W (tak asi prumerne 50 mm)

                Zipp 404 58mm 4.5/11W (nejlepsi s 50 mm)

                http://www.tour-qtr.com/epaper_4_2011 strany 92–106 a dal.

                Kdyz si zadas rozdil wattu (x2) do nejakeho kalkulatoru, tak Zipp404 vs. FR3 vyjde nejakych 0.5 kmph; rozdil mezi drzenim za paky a dole asi 1.5 kmph.

                Ono je treba dat si marketingove legendy do perspektivy.

                Taky:

                http://www.cyclingtips.com.au/…on-wheelset/

                0 0
                • destr  

                  Proč tam nejsou Zera?

                  0 0
                  • jecnak  

                    Zera jsem bohuzel nevidel ani jinde, ale myslim, ze dopadnou podobne jako Ksyria.

                    0 0
                    • destr  

                      Jako huř jak trojky? Sem právě někde četl, že jsou to v podstatě nejaerodynamičtější alu kola.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Nevim jak Zera, ale Ksyria nemaj moc aero placaty draty – srat je v prurezu spis obdelnik. V kombinaci s hranatym rafkem to vychazi relativne mizerne. Jak ale psal Hroch. Je treba vse brat v kontextu nejen absolutni uspory casu na xxkm, ale i v kontextu rychlosti, pro kterou jsou hodnoty ziskane a uvedomit si ze odpor vzduch roste/klesa s kvadratem rychlosti.

                        0 0
                        • jecnak  

                          A ne srat ale drat, hergot :-D

                          0 0
                        • mr.antik  

                          Rozdíl mezi FR7 (kulatý drát) Ksyrii opravdu neni moc velký…

                          0 0
                        • Hroch obojzhivelnyj  

                          …takze kolem rozdil cca 0.5 km/h je to ve 30 i 50km/h. Je to ale jen nastrel podle predniho kola, kdo vi jak je na tom zadni kolo v ramu s jezdcem, kde je aerodynamika uplne jina a odvisla od ramu.

                          Mimochodem, jestli tomu dobre rozumim, tak chlupate nohy by mely mit mensi odpor nez hladce vyholene (diky stejnemu jevu jako dulkate rafky na Zippech.) Docela by me zajimalo o kolik me zrychli :-)

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • Tina  

                            S tými chlpatými nohami to nie je ako ráfkami s povrchom golfového míčku. Ale podľa mňa podobný aerodynamický efekt dosiahneš depiláciou chåpkov na nohách odvàtaním jednotlivých chåpkov vàtačkou a vrtákom vhodného priemeru.

                            0 0
                            • nooski  

                              A co doporučíš na fusiska? Doufám, že s bradkou a chlupatýma nohama, nejsem o moc pomalejší :-)

                              0 0
                              • Tina  

                                fúzy prelepiť širokou lepiacou páskou s hladkým povrchom. Kvôli identifikácii je lepšie použiť priesvitnú pásku ;)

                                0 0
                            • JSt  

                              zkousel jsem, ale nasledne strupy ajerodynamiku zhorsily. :-/

                              0 0
                              • Ruprt2  

                                musíš zabrousit hrany strupů, aby ti tam nevznikali vzduchové kapsy

                                0 0
                          • Ruprt2  

                            Chlupy vlají, a tím brzdí stejně jako by jsi třeba držel prapor.

                            Správný dumpling bys ale mohl docílit třeba strupama :-)

                            0 0
                        • destr  

                          Zera jsou o něco placatější jak Ksyria.

                          0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        Tak to mě taky dost zajímá…

                        0 0
                • nooski  

                  Zajímavé, že tady http://www.rouesartisanales.com/…5505311.html jsou rozdíly mnohem větší. Každopádně díky za odkaz.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Tam merili v 50km/h, coz je pro hobika bezna cestovni rychlost ;-)

                    0 0
                    • nooski  

                      A jo nevšiml jsem si, že tam je 30/40, čekal jsem 30/50 :-) Každopádně velice často si to po rovině šinu proti větru, který má přes 20Km/h, takže těch 50Km není žádný problém.

                      0 0
                      • jecnak  

                        To je pravda. Navic pri vhodnem uhlu protivetru to naopak dokaze celkem postrkovat kupredu. Pokud teda udrzis riditka rovne.

                        0 0
            • JSt  

              podle me frederick rekl trenovani a ve skutecnosti mysli kondicni vyletiky. cili na tom kole nebude jezdit do skaredyho pocasi. ;-)

              0 0
              • frederick  

                trénování jo, když lehce prší, tak mi to nevadí…jen jsem netušil, že se ten carbonovej ráfek tak kurví…pokud tomu tak opravdu je, tak mít dvě sady kol, jedny do krásnýho počasí a druhý do bordelu nevidím až zas tak tragicky…

                0 0
                • kubad  

                  pokud chceš karbony tak tohle je ideál

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • frederick  

                    ještě to promyslím:) ale myslím si, že to bude v klidu:)

                    0 0
    • steple  

      Nebo neco univerzalnejsiho, treba tyto:

      http://www.fulcrumwheels.com/…cing-quattro

      Bohuzel nevim za kolik budou k dostani, mozna tak na urovni Fulcrum 3 (9 – 10k)

      0 0
    • Prtko.cz  

      Ty si tu děláš zase prdel z lidí že???? :-)

      0 0
      • frederick  

        proč prdel?

        0 0
        • Ma7ous  

          no dostal si dost důvodů proč ne a všechny si přebyl že kolo musí vypadat dle tebe a to je pro tebe nejpřednější, takže nechápu proč ses vlastně ptal a dělaš si akorát prdel z ostatních

          jinak pokud si silnici pořádně nejezdil, a řekl si že tě nepohodlí nevadí tak to jsem na tebe zvědavý až dáš 350km za týden a nebude tě vadit :)

          0 0
          • frederick  

            nebudu se tu hádat, jestli jsem nebo nejsem zvyklej na pohodlí nebo ne…chtěl jsem kola, co budou dobře vypapat, nebude je mít každej a nerupnou podemnou…to je celý…nepotřebuju mít to nejlepší za ty peníze co trh nabízí, chci mít něco jinýho než co mi tu cpete…Fulcrum racing a Mavic Ksyrium vidim furt!!! Každej druhej maňas na silnici má tyto kola…super…chápu, že jsou dobrý, ale já chci mít něco jinýho…to je vše…

            Takže pokud mě ten 50mm ráfek udrží, tak nemám co řešit…že to hůř brzdí? jsem toho názoru, že je to v rukách;)))

            V zimě s tím jezdit nebudu a když budu jezdit se silnicí v zimě, tak tam hodím starý záplety nebo něco, co mi nebude vadit to ******;)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • blisterexist  

              si kup dt, to nemá každý

              0 0
            • Tina  

              Preto som ti navrhovala kola FSA alebo Vision. Nemá ich „každej druhej maňas“. Vision patrí pod FSA. Preverená kvalita a servis je skvele v ČR zabezpečený.

              0 0
              • frederick  

                mrknu na to;) mám celou zimu na rozmysl…jakej máš názor na Easton?

                0 0
                • Tina  

                  Nemám bohužiaľ osobnú skúsenosť s Easton kolami a ani nepoznám osobne nikoho kto by ich jazdil.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • Ma7ous  

                  když jsem si je chtěl kupovat tak ve dvou prodejnách mě od nich dost odrazovali z důvodu nedostupnosti nahrádních dílů a tím pádem dlouhého času opravy, co je natom pravdy netuším zvolil jsem jinou značku nakonec

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    On Easton byl u nás vždycky trochu problém, ale třeba už je situace lepší. Před asi rokem moc nebyla.

                    0 0
              • JSt  

                maňas ma campa atlanty. to dneska nema jen tak nekdo a s aerodynamikou na tom ty rafy taky nejsou uplne spatne. ;-P

                0 0
    • Fuglsang  

      Je to urban legend nebo opravdu lehkýho cyklistu a vysokým ráfkem sfoukne boční vítr?

      0 0
      • kubad  

        no mávne to s tebou fest, a když to nečekáš tak si na středu silnice natotata, ale zase bych to nedramatizoval :D

        0 0
      • nooski  

        Lehkého cyklistu sfoukne boční vítr, i když má nízká kola ;-) Já mám 70Kg, 50mm ráfky a jezdil jsem v (h)různých fičácích bez ztráty kytičky. Ovšem někdy by se nižší předek řídil určitě snadněji.

        0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Lehky jezdec na ne ani nenasedne :-)

        0 0
        • Lada,s  

          Hustý :-) hlavně kolem 0:50 :-)

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • frederick  

      Díky za rady a tipy…

      Stavět se to bude stejně až na jaře, takže na Bike Brno si o tom s někým taky pokecám a pak se rozhodnu.

      0 0
    • mr.antik  

      Doporučte nějaký lehký rychloupínáky na silničku, resp. nemusí být ani „rychlo“, jinak tam dám tyhle BBB

      http://naboje.heureka.cz/…specifikace/#…

      Primární je funkce, abych nemusel každých 10km kontrolovat a dotahovat

      http://www.bikesport.cz/…upinaky_1777

      0 0
      • Lukecz  

        nejlíp vycházejí ty z PlanetX

        0 0
      • nooski  

        Aerozine nebrat – ta šroubovací páčka nevydrží potřebnou sílu upnutí. Planet X jsou v pohodě, ale musí se utáhnou pořádně, jinak za jízdy vydávají pazvuky.

        0 0
      • kubad  

        pokud tě netlačí rychlost manipulace s těmy BBB tak je tam dej, je to nejlepší volba, ty ruzné lehké bazmeky jsou akorát o nervy a jsou s něma problemy

        0 0
      • jecnak  

        BBB se mi povolovaly, takze pokud je budes brat, tak natri zavit lepidlem. Z tech ultralight bych bral bud KCNC nebo USE Spin Stix. Oboje mam vyzkousene a oboje drzi, jdou dobre zavrit, otevrit a jsou lehoucke. USE mi nedavno povrzavaly, ale uz si to nejak sedlo a jsou potichu.

        BBB se mi doma valej uz nekolik let v bedne, tak se mi kdyztak ozvi, muzu je vzit do KOKO.

        0 0
        • mr.antik  

          BBB mám doma na pevňáku na kterým stejně moc nejezdim a na skákání je to jedno, tak je přehodím. Na KOKO bohužel nepojedu, tou dobou to vidím buď na Švýcarsko nebo Finale Ligure (dle počasí).

          Docela mě zaráží, že se nedělá nějaká dražší (titan apod) verze upínáků podobných BBB – tyčka se závitem a dvě alu matky, jednoduchý a bezproblémový (kromě závodů).

          0 0
    • Cavendish  

      Když už to tu je tak se zeptám.Vím že už jsme to tu řešili,ale pro připomenutí.Remerx Alcyon jsou ve dvou verzích ne?Al dráty a pak Sapim (železné,mosaz­né?).A teď které že praskají.Ty v Al verzi nebo jsou k ničemu i ty Sapim?

      0 0
      • Cavendish  

        Pač taky hledám nový kola a zatím je ve výběru Mavic Aksium,Fulcrum R5 a Remerx Alcyon,tak abych věděl kterou verzi jo a kterou ne.

        0 0
      • blisterexist  

        mě praskali sapimy

        0 0
    • frederick  

      Zdravím.

      Nevíte někdo, jak na tom takovýhle kola budou s výdrží, tuhostí atd? Díky

      http://store.aerospoke.com/…l_622mm.html

      0 0
      • kubad  

        tuhé sou jak šutr a vydrží hodně.

        na co je chceš?

        0 0
        • frederick  

          na silnicu…žádný závody, jen trénink. Tak nějak mi padly do oka.:) navic kdyz mě všichni zrazujou od 50mm carbon ráfků…je tohle zajímavý, jen tak to nikdo nemá…

          ještě nevíš co spinergy xaero? jak ty jsou na tom?

          Díky:)

          0 0
          • kubad  

            ber ty Aerospoke to sou super treningove kola :D na závodech když pak dáš jedničkové poletíš jak raketa :D

            0 0
            • Vilém  

              Ta vaha co jsem nasel, tj. cca 2,7kg/par silnicnich kol, je realna?

              0 0
            • frederick  

              tož neutahuj si ze mě…pravda že na váhu jsem se nedíval a ani ju nemužu najít…to budou pěkny těžítka co?

              0 0
              • kubad  

                1557g přední kolo :D

                zadní ještě o fous víc

                0 0
                • frederick  

                  :D tak to asi nic no:D koukal jsem, že jezdíš aj ty Spinergy…ty jsou jaky?

                  0 0
                  • kubad  

                    které myslíš, carbony? ty sou fajn jen cena nic moc

                    0 0
                    • frederick  

                      to jsou carbony na tom litespeedu? aha:( no já jsem koukal po tek xaero, nebo treba easton aero 50…něco takovýho:) ty spinergy jsou ale o 200g lehci:)

                      0 0
                      • kubad  

                        na kterém Litespéédu :D mám v profilu dva :D

                        takže které?

                        0 0
                        • frederick  

                          Ajo:D zapomněl jsem že CX máš taky Litespeed. Myslel jsem ty, co jsou na tom silničním kole…

                          0 0
                          • kubad  

                            to je hlína, ty sou fajn :D

                            tuhé do záběru, díky těm PBO drátům a při tom pohodlné

                            0 0
      • maajkee  

        Kup si aksia, jezdi a nebabrej se tady v tom pořád na BF. Pokud nejsi profík taky je to stejně ± jedno.

        0 0
        • frederick  

          to právě nechci! samej aksia, atd…nechci mít tuctový kolo! a jestli tě ti to vadí, nečti to:)

          0 0
          • maajkee  

            Tuctový kola nemusej znamenat tuctový kolo ;)

            0 0
            • frederick  

              když už, tak už;) a ne, že budu mazlit zbytek a pak tam prásknu ty nejobyčejnější a nejkaredší a těžký aksia…to ne:D

              0 0
              • maajkee  

                Aksia nejsou těžký. Těžký kola maj kolem 2kg a taky se s nima dá normálně jezdit.

                Poslední dobou začínám zjišťovat, že BF je jen banda pseudopozérů.

                Víc keců než činů a umu.

                0 0
                • nooski  

                  Moje Aksia mají 2kg ;-) Ale jezdit se na tom dá, stejně jako na silničním zimáku, který má přes 11Kg, ale holt když sednu na jednici, tak jsem rád za ty prachy které stála – rozdíl nepopsatelný.

                  0 0
      • JSt  

        :-DDDDD

        0 0
    • maajkee  

      Mně se líbí jak hobby cyklisti řešej aerodynamickej odpor ráfků, když ten je mnohonásobně menší než odpor samotnýho člověka, tudíž pro toho kdo nehoní vteřiny na profi závodech, celkem zanedbatelnej. :)

      0 0
    • madik  

      Byla by rada ohledne vysky profilu rafku?

      Planuji nakup rafku z ligh-bicycles. Libi se mi ty U profil rafky http://www.light-bicycle.com/…rim/clincher

      Maji 25, 35, 45 a 55 mm rafky. Zatim jsem rozhodnu pro 35/35. V pro pelotonu casto pouzivaji na zadnim kolem +10 mm oproti prednimu, tak zvazuji i variantu 35/45 mm.

      Kola bych mel pro univerzalni pouziti a moje vykonost zatim nic moc, ale pracuji na ni… Sam na rovince kolem 31 kmh a prumery kolem 23kmh na vyjizdku. Takze zadne aero vyhody bych asi moc nevyuzil.

      Zapletat budu na DT350 straightpull, CX Ray spice a mam cca 100kg.

      0 0
      • šlapatko  

        Odpověděl sis sám, při těchto průměrech nemají aero kola smysl. U hobíků je to spíš móda. Tak a teť do mě :-)

        0 0
      • kubad  

        35/45 nebo 45/45 podle toho co se ti víc líbí :D

        smysl a efekt to nemá je to jen o designu

        0 0
        • krabica  

          Tak to bych bral 25, bo jsou lehčí. :-)

          0 0
          • kubad  

            ale vyšší jsou víc cool voe :D

            to může zrovna nechat alu

            0 0
            • krabica  

              aha, já žiju v domnění, že stále frčí gramhoničství…

              0 0
            • madik  

              Vyšší ráfek má podle me asi 3 výhody. O chlup lepší aero, vyšší tuhost rafku, vypadá lépe. O té tuhosti se asi dá polemizovat.

              Nižší ráfek je zase o něco lehčí. Tezka volba, nicméně 35 mm mi přijde jako dobrý kompromis.

              0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                No kdyz si prectes u rafku na light-bicycles dotazy u 25mm rafku, kde univerzalne kazdemu nad 70 kg doporucuji 35mm, tak bych tu volbu videl spis jako 35/35 nebo 35/45.

                No a jinak jako kubad.

                0 0
              • kubad  

                je to tak jak píšeš, každopádně 45 vypadá na kole líp :D

                0 0
                • madik  

                  Teď mě napadla kacířské myšlenka. Za kolik by cinani udělali polepky Enve ? S nima to vypadá super :))

                  0 0
                  • JakeF  

                    Nalep si je rovnou na čelo… Když to dáš na kola, tak by někdo nemusel poznat, že ten keš tam je… I když vlastně není.

                    0 0
                  • kubad  

                    tyhle sou sice origo, ale napiš ráďovy www.sticker4fan.cz umí polepy za pár kaček

                    0 0
                  • Rubi  

                    s nima to vypada super, ale jen kdyz jsou origo rafky…

                    0 0
                    • madik  

                      No byla to takova nadsazka. Bud to necham UD matt cerne, nebo promyslim nejake nalepky, Moc me toho ale nenapada. Spis to necham cerne.

                      0 0
                • hannawald  

                  tak mezi tim hlinikem a karbonem je velky rozdil, to je uplne jiny kolo:) I kdyz mne se teda nejvic libi na tech Mavicach..

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.