Kotoučovky Shimano SAINT BR-M820

265 nepřečtených
  • bucivoj

    Ahoj,

    rozhodl jsem se koupit brzdy Shimano SAINT BR-M820.

    http://www.kupkolo.cz/…ouce_z92681/

    Při prohlížení nabídky brzd na kupkolo.cz jsem si všimnul brzd Shimano ZEE BR-M640

    http://www.kupkolo.cz/…ouce_z92682/

    Chtěl bych se Vás tady zeptat,v čem se tyto dvě brzdy od sebe liší kromě ceny?V popisu jsem si všimnul jediné odlišnisti a to té,že Sainty mají oproti těm ZEE stavěcí šroub na přiblížení páky směrem k řídítkům.Rozdíl v ceně je cca 2000kč.Je lepší zainvestovat ty 2000kč do těch Saintů,nebo jsou ty ZEE kvalitní „levnější“ alternativa k Saintům?

    Děkuji za názory

    Anketa: Které brzdy koupit?

    0 0
    • Dejv94  

      Co jsem četl na internetu, tak Zee je levnější alternativa k Saintu, že je to prej pro začínající jezdce gravity disciplín, co nemají sponzora nebo nemají peníza na Sainty.

      0 0
    • Draw in soul  

      Kde sem četl,že je to levnější varianta lepšího modelu.Ve srovnání v XC kategorii by Zee byly SLX a Saint pak XT/XTR :) Jak to v reálu bude chodit můžem jen hádat,ale když už,tak už…

      0 0
    • kesu  

      podle mého jen v páce, třmeny si myslím, že jsou identické, moc bych nedal ani za to, že jsou stejné (poměry pístků) jako u M810..

      0 0
    • crom  

      mam 810 a kotvy dobry.stolovani se hodi hlavne na zvyknuti na tu brzdnou silu.ze zacatku jsem jezdil na skalkach jaksi cukave:))

      pokud ti to nevadi,bral bych zee.dvojka dobra

      0 0
    • ClAyD  

      Já bych vzal Sainty, bo sou hezčí, mají chladiče a zas takovej cenovej rozdíl jako mezi SLX / XT mezi nima není.

      0 0
      • ouzo  

        tak chladiče máš přímo na destičkách, takže je můžeš taky vyměnit… a přece jen dat 7,5k jen za brzdy není málo…

        0 0
        • ClAyD  

          Jasný mno… ale když mám na výběr, tak bych vždycky dával ty lepší věci.

          0 0
    • khenia  

      U ZEE nejde nastavit vzdálenost páky od gripu a vzdálenost desek od kotouče a nemají chlazení oproti SAINTům.

      0 0
      • kesu  

        a je fakt, že na m810 to kolečko čas od času použiju..

        0 0
      • jimac  

        Podle mně budou mít místo toho kolečka malej imbus jako třeba Deore M-596. Jediná nevýhoda, že si to nemůžeš poštelovat za jízdy :)

        0 0
      • kubad  

        a vzdálenost desek se u Saintu nastavuje jak?

        0 0
    • Bafoon  

      já bych to řešil jinak

      v ceně do 5tis bych si seskládal brzdu – saint820páky,slx třmeny – brzdí to hodně dobře

      v ceně nad 5tis bych sáhnul jinam – těch 7500kč za sainty je na mě moc

      0 0
      • bucivoj  

        Kam jinam by jsi sáhnul?

        0 0
        • kubad  

          šáhnul po Hope

          M4/V2/V4 podle toho na co je chceš

          0 0
        • Bafoon  

          těžko říct co jezdíš-co potřebuješ ubrzdit,ale osobně(105kg) jsem hodně spokojenej s Hope M4 vepředu a X2 vzadu, páky Tech

          cenovka je hodně podobná http://www.bike-components.de/…bremse-.html cca 10K i s kotouči a zpracování je o pár levelů jinde (mám doma obě zmiňované brzdy, saint i hope)

          a nadto… jeden zdejší šaman si umí pohrát nejen s cenovkou :-)

          0 0
          • bucivoj  

            Koupil jsem nové kolo Specialized enduro expert.Je to osazené brzdami Avid Elixir cr sl.Brzdy to jsou dobré,ostře brzdí,ale nesedí mi ten tvar páky :o( Na starém kole jsem měl XT 2012 a s těmi jsem byl moc spokojený.Ty sainty chci proto,protože mají myslím stejný tvar páky a měli by brzdit o něco více než XT,ne?Kotouče mám shimano RT-86.

            0 0
            • Bafoon  

              těmahle xt? http://www.kupkolo.cz/…erna_z90730/ to bohužel nemůžu sloužit – z nových modelů mi prošlo rukama jen deore a pak ted saint, přímé srovnání nemám. Možná ti pomůže tohle http://www.bikeradar.com/…rakes-24345/

              Ale obecně – mě tvar avidů spíš sedí, proto mi sedí i hope. Páka je sice uplně jiná ale jsou cca stejně velké (houpe je spíš ještě o chlup větší) s shimano pákama je to velký rozdíl (pár cm)

              0 0
              • Bafoon  

                že ty svý houpy tak rád fotím :-)

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • bucivoj  

                  Tak ten rozdil ve velikosti těch pák je opravdu veliký!Mě u těch XT vyhovovala ta velikost té páčky.Brzdil jsem jen ukazováčkem.Ale tak mě teď napadlo,že na těch XT byli od koupě organické desky a do zásoby jsem si koupil jedny náhradní ale kovové desky,ale nestihl jsem je použít.Myslíš,že by se ten brzdný účinek zlepšil,kdybych si tam dal ty kovové?

                  0 0
                  • Bafoon  

                    tak… destičky udělají hodně o tom žádná. Obecně sintr má slabší nástup ale je lepší při zahřátí, organiky mají lepší nástup ale s větší teplotou vadnou. Mno a do toho ještě každý výrobce to ma trošku jinak a pak se vyznej :-))

                    já mám odzkoušeno dopředu sintr dozadu organiku – někdo to zas jezdí obráceně…

                    0 0
      • kOmE  

        Souhlas, to nastaveni vzdalenosti paky od riditek se hodi. A uz jsem to takhle parkrat videl. Podle me tu paku u zee orezali az moc.

        0 0
        • Vilém  

          jak casto menis vzdalenost pak od riditek, ze k tomu potrebujes kolecko ovladatelny bez naradi?

          0 0
          • khenia  

            já třeba hodně často. Dokonce i za jízdy :)

            0 0
            • Vilém  

              Muzu se zeptat, k cemu je to dobre?

              Osobne nastavim jednou a pak uz na to, treba roky, nesahnu.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • kOmE  

            Treba dvakrat, trikrat do mesice, ale vetsinou za jizdy.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Baba-Ji  

      teď mně na koloshopu zajaly Formuly The One za 6K/sada

      http://www.koloshop.cz/…y---par.html

      0 0
      • kubad  

        za tu cenu luxus, tam ale asi bude nějaká chyba :)

        0 0
        • Baba-Ji  

          já bych neřek, mají teď do středy plno slev

          …ale možné je samo všecko ;)

          0 0
          • kubad  

            ofiko cena u dovozce:

            Formula THE ONE bez disku a adaptéru 2012 – 5438 Kč

            kotouč: – 1572 Kč

            vynásob si to dvěma k tomu ještě adaptery a vysvětli mě jak se dostali na Původní cenu: 7.812,– Kč za set???

            ale pokud to fakt střílí za cenu jak tam je tak luxus

            0 0
      • bucivoj  

        No to je pěkná nabídka!Asi tam zavolám.

        0 0
    • Plastikovej_ken  

      Ahoj, váhám mezi Saint a Zee brzdami. Nikde nemůžu najít přesný srovnání, co všechno umožňují Zee.

      Jde mi o to, jestli jde u Zee taky nastavit vzdálenost destiček od kotouče a nastavení páky. Jestli je tam rozdíl jen v tom, že k tomu potřebuju šroubovák?

      Je to tak nebo ne?

      Dík i za další postřehy

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • saintjv  

      Cuz chlapi, pridam to sem. Jak jsem ulomil toho avida(packu) tak jsem to nejak dal do kupy ale ta jistota tam trosku chybi. No takze protoze packa je samostatne nesehnatelna a s avidama oproti predchozim XT neni az takova spokojenost, tak resim co s tim. Kdyz uz bych menil brzdy tak asi komplet. Snazim se jezdit AM/Enduro. Proto se zeptam jak ted po zkusenostech lze srovnat a ohodnotit souboj ZEE vs SAINT vs XT? Jsou natolik ZEE s Saint jinde nez xt?

      0 0
      • Bafoon  

        Tak, obecně – bych prostě nesrovnával dvoupístkovou a čtyřpístkovou brzdu. Výkon dvoupístků shiman od slx výše(xt má ten samý třmen jako slx) stačí i pro 100kg a 160/160 FS. Jak je to s vadnutím, dávkovatelností atd nemůžu říct. Osobně to vidím na kombo Saint páky-zee/slx třmeny. Páky zee jsou přemalované deorka. Třmen zee přemalovaný saint.

        0 0
        • goofy  

          Za sebe muzu rict, ze me XT ubrzdi v pohode… Parametry: bike 160/160, skoro metrak ve zbroji, kotouce 203/180 a z kopce to zrovna nesetrim si myslim.

          Prinos v Saintech/Zee bych videl nekde pri celodennim drandeni v parku, kde vetsi vykon by zase pomohl mym mizernym ruckam :-)

          Jo a kdyz dvoupistek, tak bych si priplatil za XT nez SLX. Ta packa se mi zda lepsi (plossi).

          EDIT: Naucim se spravne radit prispevky! x100

          0 0
      • Baba-Ji  

        Pruboval jsem kamosovy nove XT a rek bych, ze to bude srovnatelne se Zee. Zee si myslim ze bude mit navrh jedine snad v (ne)prehrivani se, utavis je pozdeji nez XT(vetsi robustenjsi trmen).

        0 0
        • Mr.Duck  

          Ne. Ten rozdil je dost znat. Ne tak na parkovisti, jako v realnym sjezdu, tam maj proste Saint tezce navrch. A tim nerikam, ze XT neubrzdi, ale ta davkovatelnost a ucinnost Saintu je hodne, hodne poznat jakmile potrebujes brzdit na posledni chvili – nemluvim jenom o zavodeni, ale treba v situacich kde nemuzes brzdit, pak musis naplno a hned zas nemuzes..coz sou situace, ktery mame nejradsi, zejo :)

          Vadnuti je druha vec, ale to nedokazu porovnat objektivne, nybrz na XC(Deore M615) nemam chladice na deskach ani IceTech kotouce, na DH(Saint M820) jo..a ten rozdil je pochopitelne obrovskej.

          0 0
          • Baba-Ji  

            :D

            cece, ale ty mluvis o jinych brzdach nez ja

            …a ty XT jsou ostrosti brzdneho ucinku srovnatelne se Zee (ale nejaky hloubkovy testing jsem samo nedelal). Ostatni vlastnosti muzou byt samo jine, jak pak pises.

            0 0
            • Mr.Duck  

              No voni maj Saint se Zee dost spolecnyho, zejo :) Ostry ty 2pistovy shimana sou, to jo, ale ty ucinnosti tam neni zdaleka tolik jako u tech 2pistu :)

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • honhav  

              nejsou… „hloubkove“=z kop­ce, jsem po sobe jel obe…

              0 0
    • wilda81  

      Jak poznám jestli mají brzdové páky BR-M820 možnost montáže řazení s I-SPEC B popř. I-SPEC A?

      0 0
    • postak na kole  

      Sainty maji chlazene jak kotouce tak trmeny a musim ti rict ze sem jezdil Xt a presel sem na Sainty a ten brzdici ucinek hlavne pri trialech je straslivy…stojis temer na fleku a staci ti k tomu jeden prst…

      0 0
      • X-biker  

        Jestli brzdis na XT dvemi prsty (narazim na tvuj „staci ti jeden prst“) tak zacni posilovat prsty, sorry, ale musel jsem si rejpnout, protoze ac jsou Sainty/Zee skvele kotvy tak XT brzdi naprosto paradne a nedovedu si predstavit jak bych tu malou packu tahal dvemi prsty :-D Respektive proc bych to delal :-D

        0 0
        • Atilla  

          No ono v dlouhém sjezdu… prostě ty sainty fakt brzdí líp. Mám doma SLX i sainty…

          0 0
          • deekay  

            takze rikas idealni i pro ty co to nepusti a v prudkem furt lechtaji brzdy? :)

            0 0
            • Vilém  

              Tak maji pro to vsechny predpoklady, vetsi trmen, vetsi desky, kdyz mas chladic, tak vetsi plochu chladice.

              Mam Saint, XT a kombinace Saint/XT a 4pist je predvidatelnejsi i lip brzdi.

              0 0
              • ecs  

                Ahoj,

                prosim Ta, je nejaky rozdiel v brzdnom prejave medzi 4-piest Saint-om a starou XT 4-piest(BR-M755)? Myslim, ze Ty si ich jazdil. Vdaka za odpoved.

                0 0
                • Vilém  

                  Ano, stary Xt jsem mel. Ale uz je par let nemam, takze prime srovnani neni:)

                  Stary XT nijak extra nebrzdily, hlavne byla dobre davkovatelny, ale zadny extra kotvy to nebyly. Mely houbovitejsi chod, tak jako vsechny shimana te doby.

                  Rekl bych, ze lip nez stary XT brzdi ze soucasnych brzd cokoli od Deore nahoru. Navic je moznost pouziti desek s chladici atd.

                  0 0
                  •  

                    Takže pokud hledám spolehlivou dobrou brzdu do dlouhých a prutkých sjezdů v Alpách, je mi jedno těch 40–42gramů rozdíl na páru oproti XT dám přednost SAINT(původní jsou ElixirCR)… budu vysmátý a spokojený Biker? :D

                    0 0
                    • Vilém  

                      Proti soucasnemu Saintu nemam zatim pripominek. Oproti XT to brzdi o trochu lip, hlavne je to lip davkovatelny a pri normalnim jezdeni snad nemozny utavit. Taky je vetsi plocha desek oproti dvoupistkovym brzdam, takze by mely dele vydrzet.

                      Pokud bys chtel trochu setrit, tak Zee udela prakticky stejnou sluzbu, trmen je stejny jako Saint, jina je paka, ktera je mohutnejsi, nez u Saintu, je prakticky stejna jako paky Deore, SLX, XT, z predposledni ra­dy.

                      0 0
                    • Atilla  

                      Vozím M810 s M820 páčkou a spokojenost. Mám je už léta a nezlomit páčky, tak jsem na ně nemusel snad sáhnout.

                      0 0
            • Atilla  

              Tak na normální ježdění zbytečnost, ale třeba v tom špindlu na DH není od věci mít pořádný kotvy.

              0 0
              • deekay  

                je fakt ze bych je uzivil tak parkrat do roka :)

                ale uz se mi stalo, ze sem musel brzdit fakacem, pac do ukazovaku sem dostal krece :D

                0 0
          • JakeF  

            Jsou i líp dávkovatelný?

            0 0
    • honhav  

      mam zee a chlazeny 203 kotouce, jsem porad z brzd nadseny. Presedl jsem ted na chvili na xt, neni to zly, ale ja uz bych to asi v terenu nechtel… Za 5 litru je 100g navic proti xt kompletu za 4 tis… Pro me, jako neustaleho lechtace brzd mi vyhovuje, ze ani pri enduro rz nevadnou a staci porad jeden prst…

      0 0
      • roboDH  

        Čauko prosím ťa nedávno som si kúpil brzdy shimano zee a chcel by som vedieť čo sa tam dá všeko nastaviť.. lebo keď brzdím tak sa mi páčka stlačí blízko ku rajdom.. potreboval by som aby skôr začala brzdiť… Ďakujem za odpoveď

        0 0
        • goofy  

          Můžeš jí imbusem na páce dál oddálit od řidítek. To je vše co tam jde nastavit.

          0 0
        • svářeč  

          a třeba odvzdušnit;-)

          0 0
          • roboDH  

            Odvzdušniť asi nebude treba lebo ich mám asi týždeň

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • bucivoj  

              Takže je nejprve odvzdušni ?

              0 0
            • kubad  

              když posuneš páky dál od řídítek, posune se i bod kde zabírají, pokud bude pořád blízko řídítek, tak odvzdušnit

              0 0
    • rade  

      Caute, mate niekto skusenosti s tymito saintami m-820 ? pretoze mam saint m810 (brutalne brzdy-max. spokojnost) ale pri pade sa mi poskodila paka a stale tecie a neviem zohnat tu staru paku, tak som sa rozhodol kupit komplet m-820 ale kamos v servise mi povedal ze su snimi problemy (tusim ze sa stale zavzdusnuju), tak teraz neviem co je na tom pravdy a co dalej :-) (Jazdim DH)

      0 0
      • Vilém  

        Paka by mela jit sehnat. Stejne tak jde nahradit nejakou jinou od Shimana.

        820 mam, zatim bez problemu, ale maji malo najeto.

        0 0
      • Mr.Duck  

        Mam na 820 sezonu, na 810 dve. Problemy zadny, 820 je rychlejsi odvzdusnit, a dou o neco lip modulovat, mozna sou malicko slabsi, kazdopadne za me dobry.

        0 0
        • rade  

          Ja som bol zvyknuty tie 810 odvzdusnit tak raz za sezonu a drzalo a stale som mohol jazdit az pokym nezacala tiect XD … ale kamos co mal avidi elixir3 ten musel stale kazdy mesiac (aj castejsie) a to by som ja veru nechcel… a v com mozu byt slabsie ked maju podobny trmen akurat prerobeny na icetech ?

          0 0
          • Mr.Duck  

            No v rozdil by moh bejt v pace. Resp. urcite je nejakej rozdil v pace, chovaj se trochu jinak, ale to jestli sou slabsi se mi mozna jenom zda, ale ten pocit ve me vyvolavaj.

            Ja vetsinou taky odvzdusnim na konci zimy, ackoliv minulou sezonu sem 810 odvzdusnoval asi 3× – netesnil pistek. Neresil sem, ze sem jednou pri odvzdusnovani rozlil olej vsude kolem, a jak byl zvenku na pace, dostal se na pistek zvenci, nalepil se na nej prach z kamloops (neskutecna vec, dostane se vsude – jo, i tam), a tim se vydrelo tesneni na pistku. Tak sem tam dal pistek z Deore, co sedel nejak zhruba, strelil to kamosovi a ten si libuje jak nemusi resit svoje predchozi Code furt dokola :)

            0 0
      • goofy  

        Někde jsem ještě ty staré páky viděl, ale už si nevzpomenu kde. každopádně pokud nutně nechceš nové brzdy, tak kup nové XT páky a máš to vyřešené.

        0 0
        • rade  

          ja som tiez videl ale len lavu paku a ja mam pokazenu tu pravu takze :D a uz som sa rozhodol tie m810 dat na druhy bajk (taky vikendovy xD) lebo ono to az tak hrozne netecie ale za 2 tyzne je to poznat a na svoj by som si dal nove aby som mal aj pocit istoty

          0 0
          • Atilla  

            No je docela problém sehnat novou páku m820 levou. Pravou už mám na m810, ale levá nebyla dostupná v republice. Teď by snad mělo něco přijít.

            0 0
    • lazza  

      Brzdová páka se u nových Saintů vrací o trochu pomaleji a neochotněji zpět. Když vytočím šroub na max, tj. oddálím páku co nejvíce od gripu, vrací se dokonce jakoby nadvakrát. Na funkci to vliv nemá.

      Máte ponětí, co by s tím mohlo být?

      0 0
      • deekay  

        Promazat servowave, mrknout se jestli v kulise ve ktere beha servowave valecek neni naky otrep. Mrknout jestli packa, ktera je z ohnuteho alu plechu neni malo ohnuta a nema maloou toleranci v telese paky (to jsem mel u slx, staci vyndat packu a ve sveraku malinko priohnout)

        0 0
        • lazza  

          Budu za trubku, ale: kde přesně servowave mechanismus hledat – jak vypadá?

          0 0
          • deekay  

            zespod to uvidis, system s valeckem jezdivi ve tvarove kulise paky.

            http://ep1.pinkbike.org/…b5447205.jpg

            0 0
            • Mr.Duck  

              Skoro bych rek, ze zrovna tam zkontrolovat ze neni zadnej olej – nema tam co delat a muze delat bordel – viz muj post vo centimetr vejs.

              Kamosovi se blbe vracela paka na Zee, pomohlo odvzdusnit. Uplne presne nerozumim proc se nevracela, mozna proto, ze jak nepomohla pruzinka desek skrz tlak kapaliny tlacit paku zpatky, tak se paka nevratila (resp. ne dost rychle), ale po odvzdusneni to bylo ok.

              0 0
              • Zdyn  

                Pružinka desek nic zpátky nevrací. Pístky vrací zpět těsnění kolem pístků.

                0 0
                • goofy  

                  Tak

                  0 0
                • Mr.Duck  

                  Pravda, pravda..sem mel holt naky piva, no! Nic to nemeni na tom, ze jak se vraci pistky, vytvari nejakej (malej) tlak v systemu, kterej muze pomoct pace se vratit..a nebo s tim taky nema nic spolecnyho, ale jiny vysvetleni, ze odvdusneni tenhle problem vyresilo nemam :-O

                  0 0
            • lazza  

              Mrknu na to, dík

              0 0
            • lazza  

              Otočil jsem to, stříkl tam WDéčko a začalo to běhat jak po másle. Asi sem to časem vypláchl, jak sem kolo po každý jízdě smejval z hromad bahna.

              Díky.

              0 0
    • MirosPikos  

      Tak už jsem krůček od objednání nových brzd :) Budou to komplet Saint. Ale řeším kotouče. Resp. jejich průměr.

      Momentálně mám 203/180

      A nevím jestli by nestačilo 180/180 pro mých 92 +/- kg. Menším kotoučem ušetřím pár gramů, zmenším náchylnost na ohnutí kotouče ale zmenším brzdný účinek.

      Má smysl obětovat účinek za několik g a menší náchylnosti na defekt? Jsou tam ještě jiná PRO a PROTI?

      Spíš se kloním k tomu, ponechat 203/180. Jo a měly by to být SM-Ráci86 ICE.

      Díky

      0 0
      • 120petr  

        Jestli dokazes vyuzit potencial Saintu, tak rozhodne nechat 203mm. 92kg neni malo a tech par usetrenych gramu na koutouci za to nestoji.

        0 0
        • MirosPikos  

          Trochu si mě zvyklal. Popravdě nevím, jestli nejsou Saint zbytečný kotvy pro moje užití. S brzdným účinkem jsem nikdy neměl potíže (brzdím výhradně jedním prstem). Spíš bych ocenil lepší dávkovatelnost. Brzdy jsem uvařil jen jednou nebo dvakrát, když už jsem cítil, že slábnou a měl obavy o to, zda dobrzdím.

          Saint se mi prostě líbí, hlavně páky. Proto jsem to nechtěl komplikovat a koupit celý komplet. Na druhou stranu, XT by mi třeba taky stačily a stály by polovinu.

          0 0
          • Bafoon  

            tak si to nakombinuj :) http://www.cyklovb.cz/index.php…

            saint/zee třmen nemá tak ostrej nástup, ale líp se dávkuje a výkonově je tak nějak bezedný.

            Vozím saint páky, zee a xt třmeny, 203/183, 110kg

            0 0
            • saintjv  

              Hele resil jsem to taky co tam dat. Mel jsem tam puvodne Avid trail 7 4pistky. 203. Vazim tak 96 v plny a musim rict ze bych nechtel mensi. Jinak ja uz se poucil protoze prece jen kdyz jezdis techniku a obcas nejaky skoky padu se nevyhnes aspon v mym pripade. Takze ja samo taky pokukoval po saintech ale nakonec jsem sel do ykstéček protoze za prve cela sada 3000 a hlavne vsude dostupne ND… takze kdyz neco znicim tak to neni takova raketa. Ted vozim xt+ice a maximalne spokojenost

              0 0
              • deekay  

                Co se tyka tech padu a nahraditelnosti komponent, tak muzes udelat to, ze prdnes trba aspon dopredu Zee trmen, pokud bys chtel ctyrpistky. Pri pady chapu ze neni problem ponicit paku, ale pistek asi ranu neschyta.

                0 0
          • 120petr  

            XT brzdy s chladicema a ICE tech kotoucema 203/180 by ti mely stacit, pokud nejezdis nejaky extremy. Sainty se mi taky libej vic, kdyz ti nevadi vyssi cena a par gramu navic, zase proc ne :) Kombinovat se to moc nevyplati, kdyz jenom za paky Saint das dvojku a v akci sezenes komplet XT za 3k bez kotoucu..

            0 0
            • MirosPikos  

              Kombinovat nechci, v tom jediným mám jasno :) Než kombinovat, tak bych vzal radši komplet Saint. Ale cítím, že by to na mým kole působilo trochu nevyrovnaně. Spíš bych s tím zaujmul u hospody nebo na cyklostezce, ale asi bych je nevyužil. Nejezdím žádná pekla.

              Co mě láká na Saint je lepší dávkovatelnost než jejich výkon – ten bych nevyužil. Fakt je, že nemám srovnání XT vs. Saint. Takže nedokážu posoudit, jak moc by se mi vyplatila 2 x taková cena.

              Dneska posílám vidlici do světa, tak budu mít čas přemýšlet. Udělat si radost Saintama, který 100% nevyužiju a nebo koupit XT s výborným poměrem cena/výkon.

              0 0
              • Mr.Duck  

                Ja mam Deore a Saint. Deore sice neni XT, ale davkovatelnost na nich je vic nez dostatecna na nejaky „normalni“ jezdeni. Jestli mi na nich nekdyneco chybi, tak je to sila, ale jestli nejezdis brutality, tak je to asi jedno.

                Nutno rict ze vazim 65kg, podstatne tezsi clovek by to moh mit jinak.

                0 0
                • Draw in soul  

                  No rozhodně záleží na váze jezdce v kombinaci s vytrvalostí předloktí a jízdním stylem.Já bych třeba nic slabšího něž saint v životě už nechtěl a snad i rád bych si připlatil ještě za silnější :) Jenže to bych pak už skoro vůbec nejel :)

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    Měl si možnost srovnání se ZEE? Liší se jen v páce, která má míň kurvítek a dávkovatelnos­t/účinnost stejná jak Saint, nebo se liši i co se dávkovatelnos­ti/účinnosti tý­ká?

                    0 0
                    • Draw in soul  

                      Neměl,zkoušel jsem jen sainty 810 a 820 a nespočet avidů :)

                      0 0
                    • honhav  

                      zee maji stejny trmen, rozdil je v pace a vaze. komplet mas za 5 tis. Davkovatelnost a ucinnost bude velmi podobna – nejvic rozdilu udelaji pouzity desticky. Vazim ted cca 110 kg, pouzivam kolo i s vozikem, takze brzdi v plne nalozi nejakych 170 kg a mam overeny ze proste nevadnou.

                      Na klasickym enduro jezdeni si uzivam perfektni davkovatelnosti a ten zaber a citlivost, ktera je porad stejna, je proste super. Xt brzdi dobre, ale nemyslim ze by to bylo uplne srovnatelny.

                      0 0
                  • MirosPikos  

                    Aha, ono se to tu nejspíš řešilo, jdu si odpovědět sám :)

                    0 0
    • MirosPikos  

      Tak objednáno, na kupkole mají ještě starou cenu :) Tak doufám, že je dodají. Dám vědět, jak jsem spokojen.

      0 0
      • MirosPikos  

        Tak objednávka stornována, aniž by mi kdokoliv napsal nebo zavolal. Je mi vcelku jasné, že na kupkole už si nic neobjednám. Pokud nejsou schopni sehnat brzdy za takovou cenu, alespoň mi to mají říct na férovku a ne zbaběle zrušit objednávku.

        Na druhou cenu, trochu jsem to očekával.

        0 0
        • MirosPikos  

          Vlastně něco napsali, teď to čtu.

          =============

          Vážený zákazníku,

          stav Vaší objednávky číslo xxxxxx byl změněn na Nedořešené.

          Objednávka stornována.

          S pozdravem KUPKOLO.cz s.r.o.

          Mohli mi rovnou napsat, ať si vyseru oko :)

          0 0
          • wilda81  

            ušetříš ;)

            0 0
            • MirosPikos  

              To každopádně, pořídím XT, ale v koloshopu :-)

              0 0
              • wilda81  

                … a za kolik na KK vůbec byly?

                0 0
                • MirosPikos  

                  6690,– Ještě si to neopravili. Měli je nedostupné, což mě netankuje… nechvátám. Tajně jsem doufal, že až budou, tak mi je pošlou. Ale oni to udělali jednoduše, stornovali objednávku a až budou, tak přitvrdí cenu. Ale toho času už budu lítat s XT z koloshopu :)

                  0 0
                  • crom  

                    ta cena je nesmysl.

                    kdyz vezmes XT paky,trmeny zee nebo saint,plus hadice.tak mas stejne fukni brzdy za bura

                    0 0
                    • Vilém  

                      Nj, ale prave ty Saint paky jsou na tom celem nejkrasnejsi:)

                      0 0
                      • crom  

                        jenze je tu jeste moznost ze i kdyz budes mit paky povolene a upadnes nestastne tak ji ulomis a pak davat 650 nebo 1200 je velky rozdil.na to nejsem dost prachatej:)

                        0 0
                        • crom  

                          jo a vlasne tu nekdo psal ze se i spatne jednotlive shanej:)

                          0 0
                    • MirosPikos  

                      Jak píše Vilém, hlavně ty páky. A já nechci komplikovat všechno tím že budu skládat nejakyho kockopsa. Ještě jsem uvažoval nad Zee, ale teď to vidím spíš na XT a bude klid.

                      0 0
                      • Bafoon  

                        noooo kočkopsa… spíš je to něco jako koupit kolo sériové vs udělat si stavbu – můžeš mít co chceš a jak chceš že :)

                        třmeny slx a xt jsou to samé, stejně jako zee a saint – jen to jinak vypadá

                        páky jsou individuální, mě třeba externí štelovací kolečko na slx/xt/saintech přijde hnusný – radši bych tam měl řešení alá deore/zee atd

                        0 0
                        • miso00  

                          na SLX sa da to kolecko nahradit srobom s deore

                          0 0
                          • Bafoon  

                            až nebudu línej tak to tak dopadne (když to půjde) mám doma saint i deorko páky… :)

                            0 0
                        • MirosPikos  

                          Zee, fajn… Ale ta páka je ošklivá. Pokud je ale funkcí ok a dalo by se něco udělat v budoucnu s pákou (třeba vylestit) pak by byla taky varianta.

                          0 0
                      • goofy  

                        Tak vem XTR Trail a máš paku pěknou ala Saint, brzdí to taky dobře a nemáš kočkopsa ;-)

                        0 0
                      • logoman  

                        Tady maji u zee silu 147Nm

                        http://www.bikeradar.com/…es-14–48060/

                        XT 107Nm …

                        http://www.bikeradar.com/…ke-12–44702/

                        Kdyz jsi chtel sainty, neprijde mi rozumny brat XT.

                        0 0
                        • MirosPikos  

                          Možná vezmu Zee a bude to. Leckdo si libuje nad jednoduchostí, tak zatnu zuby a nebudu řešit páku. Třeba se mi zalíbí. Ještě si počkám jestli nebude mít koloshop slevový dny.

                          0 0
                        • MirosPikos  

                          Mám jednu technickou, jak je to s adapterama? Bez je 180 nebo 160? Vidlice SR Auron. Lze případně použít adaptér co už mám od Elixiru? Domnívám se ze ano, jednak jsou si celkem podobné a měl by to být standart uchycení. Ale radši se ptám. Pořád totiž nevím jestli 180 nebo 203 předek. Zadek je jasnej – 180.

                          0 0
                          • kubad  

                            Bez adaptéru je to 160mm

                            A Xt maji na cyklovb v akci zrovna

                            0 0
                  • Mr.Duck  

                    Nestoji tak nejak na chainu?

                    0 0
      • MirosPikos  

        Tak objednáno na koloshop.cz :) Nakonec jsme vzal ZEE + kotouče 203/180. Doufám, že redukci budu moct použít z Elixirů.

        Díky za rady,názory a postřehy.

        0 0
        • wilda81  

          Když jsem montoval Sainty místo Elixírů (včetně výměny za Shimano kotouče), tak jsem musel dávat ještě podložky.

          0 0
          • MirosPikos  

            Díky za info, tak ještě přidám origo adaptér od Shimana, ať nemusím improvizovat.

            0 0
        • MirosPikos  

          Stav: Příprava k expedici

          0 0
        • MirosPikos  

          Zboží expedováno

          0 0
        • MirosPikos  

          Tak brzdy už mám doma přes týden. Zatím jsem jim moc nedal. Budu krátit hadice a odvzdušňovat. Co mě nemile překvapilo, že se objevuje problém, který se objevoval i u předchozích Elixirů.

          Páka zabírá celkem pozdě, řekněme za polovinou chodu. Když zabrzdím, páku rychle uvolním a zase namáčknu, zabere podstatně dříve. Někde mezi 1/4 až 1/3 chodu. Jako by se pístky/desky nestačily vrátit (tak jsem si to vysvětloval u Elixirů).

          Namlouvám si, že to bude zavzdušněním. Setkal jste se někdo s něčím podobným u ZEE nebo Saint? Díky

          0 0
          • ghostik  

            Na SLX. Blbě odvzdušněno

            0 0
          • lazza  

            Mám Sainty/páky + Zee/třmen. Tenhle problém sice nemám, ale zas se mi při jízdě z ničeho nic „propadla“ páka brzdy a přestala úplně brzdit. Na rovině, žádná rychlost a přesto jsem si málem nandal.

            Spíš mně připadá, že v nižších teplotách – kolem nuly a níž – jsou ty brzdy trochu tužší, jako by lehounce „zgumovatěly“. Je to normální, stává se to i jiným?

            0 0
          • Baba-Ji  

            blbe odvzdusneno

            0 0
            • lazza  

              Hm, jedna je smontlá v servise, tak snad. Ale druhá je originál Saint komplet, odvzdušněná z výroby, a chovají se tak obě…

              0 0
              • Baba-Ji  

                nemas prilis velkou mezeru mezi destickami a kotoucem? …coz zaroven nepredpokladam, paac by musely byt sjete desky i kotouc

                0 0
                • lazza  

                  Spis malou – kotouc i brzdy jsou skoro novy. Jinak brzdi dobre, jen se snizujici se teplotou se trosicku meni jejich projev pod prstem. Anebo mam proste jen v zime ztuhlejsi prsty :-)

                  0 0
                  • Vilém  

                    Tak jednak houstne olej, jednak se zmensuje jeho objem.

                    0 0
                    • lazza  

                      Takže budu brát, že je to ok

                      0 0
                      • Vilém  

                        Zalezi, jestli to dela nejaky problem. Propadnuti paky mi jako normal neprijde. Teoreticky se muze stat, ze jsi na nejake hranici naplneni brzdy, ktera se pri normalnich teplotach neprojevi, ale v tom chladnu uz muze byt malo kapaliny.

                        Kazdopadne je to zvlastni.

                        0 0
                        • lazza  

                          Brzdí to právě úplně v pohodě: v chladu i za tepla (teda za tepla – bylo tak 15 stupňů) stejně.

                          A to propadnutí rozhodně v normálu nebylo: ale nechal jsem ji tehdy odvzdušnit a od té doby vše ok.

                          0 0
                          • X-biker  

                            Neví někdo jestli mají Saint 810 a 820 stejné destičky? Potřebuju nějaké objednat a většina popisků je na 810, tvar z fotek vypadá stejný, ale fotky často nejsou přesné.

                            Případně tipy na neorigo? Polymer nebo sintr?

                            0 0
                            • Atilla  

                              Jsou stejné, jen do m810 nedáš desky s chladičem. Za mě origo sintr

                              0 0
                            • wilda81  

                              Mám za to, že BR-M820, BR-M810 a BR-M640 (zee) používají stejné desky.

                              0 0
                            • lazza  

                              Vepředu mám třmen Zee, vzadu Saint a kupuju stejné desky s chladičem.

                              Polymery jsem měl z Číny (asi 50,– za kus) a chovaly se gumově, i když brzdná síla byla pořád slušná. Sintr (asi 600,–/kus) se ale znatelně víc zahryzne a líp drží, navíc má delší životnost. Po zkušenosti už polymer nechci.

                              0 0
                            • X-biker  

                              Koupil jsem teda http://www.eoshop.cz/…no-saint-zee a musím říct, že masakr brzdný účinek, ale ještě jsem je nejel z dlouhého kopce jestli se neupečou, ale věřím, že ne :-) Jednoznačně doporučuju, koušou jak pitbul :-D

                              0 0
          • jonti  

            Na XTR, asi 5× odvzdusneho, vymenena oliva a trn, a nic. Vic se to projevuje kdyz je venku chladno.

            0 0
    • Markony  

      Ahoj jeden jeden dotaz zda na Brzdy kotoučové ZEE BR-M640 by šel vyměnit ten stavějící šroubek jako u SAINT BR-M820 ?

      0 0
    • Markony  

      Ten šrouby na páce u Zee se pouziva imdus na serizeni chodu paky

      0 0
    • Markony  

      Ano

      0 0
      • Vilém  

        Zkus kouknout na bike-components.de, tam packy maji, samotne stelovaci kolecko neni jako ND. Tipuju, ze treba z SLX by to tam dat slo, akorat SLX packa neni s tema dulkama, coz by zase asi slo prehazet nejak mezi sebou.

        No a taky zkus reagovat na konkretni prispevek, ne na zakladajici, je to prehlednejsi a lidi vedi na koho reagujes.

        0 0
    • Markony  

      Jde mi jen o to vyšroubovat imbus a dat šroub jako mají SLX a SAINT. Nic vic nic min . To mne zajima zda to pujde vyměnit . Přehazovat paky a takové věci ne , zda to někdo zkoušel . A zakladat nové vlakno se mi nechce připada mi to zbytečné . .

      0 0
      • Vilém  

        Hm, tak nic. Zkus leda poptat, zda nekdo nema treba zniceny paky, ze bys to od nej odkoupil.

        Muzu se zeptat proc to chces vubec delat? Menis polohu pak casto?

        0 0
    • Markony  

      To ne ale nějak jsem si nato zvyknul . Diky za pomoc .

      0 0
      • svářeč  

        nauc se reagovat na spravny lidi,ne na zakladajici,je v tom pak bordel.tim neni mysleno novy vlakno

        0 0
        • Markony  

          Děkuji za podmětný příspěvek , ono se stačí jen podivit na datum , jo a zakládat nové vlákno to je dobra myšlenka bude tady x tisicu příspěvku to bude paráda . A dále už se k tomu nebudu vyjadřovat .

          0 0
          • svářeč  

            my s vilemem o koze a ty stale o voze a stale nevis oc jde.

            k tvemu dotazu,ano cervik lze nahradit tocitkem.

            0 0
          • lazza  

            Nehci bejt nepříjemnej, ale rozumíš vůbec psanýmu textu? Psali Ti, abys reagoval na konkretní příspěvky a Ty to furt motáš se zakládáním novýho vlákna. To tlačítko „reagovat“ pod každým příspěvkem znamená, že reaguješ na něj a nikoliv na zakládající příspěvek – tj. první příspěvek vůbec. Zakládat nový vlákno je úplně něco jinýho.

            0 0
    • Jiřina97  

      Ahoj, omlouvam se, pokud to dám jako rekci špatně, nicméně chtěl bych se zeptat n Váš názor, radu.

      Momentálně mám na kole XT M 8000 brzdy. Kotouče Ice Tech 203/180mm. Moje váha cca 115kg. Kolo Canyon Spectral, takže jezdím hodně all mountain, les, traily atd. Dolů z kopce se vážně nebojim, proto potřebuji brzdy, které fungují když je potřeba.

      Momentálně si nemohu stežovat na přední brzdu, ale zadní brzda ve spojeni s vahou 115kg je taková gumová, urvat ji je problém a nemám cit, který bych potřeboval.

      Takže řešim dilema. Přejít na Saint? Přejít komplet, nebo nechat XT pumpy a koupit jen Saint třmeny? Když komplet, přidělám k tomu prehazku I spec 2?

      Diky moc za rady

      0 0
      • Mr.Duck  

        I spec 2 na M820 paky nedas. Koupit jen trmeny muzes.

        Ze s XT je problem urvat zadek, to bude s tou brzdou neco spatne. Zvlast jestli predni je bez problemu. Pokud je gumova, nemas ji zavzdusnenou? To by ale musela byt fest, aby se nenechala urvat.

        Jinak Saint bude pochopitelne silnejsi nez XT. Ja si ted poridil Saint i na XC kolo, mam s temito brzdami proste pocit, ze na brzdeni nemusim myslet – brzdi to jak chci, kdy chci a kde chci. Se slabsi brzdou musim casto viset na brzde vice a hlidat at se mi to tolik nerozjede, protoze vim, ze bych dobrzdoval dele, cili se silnejsi brzdou ve finale mnohem min brzdim.

        0 0
      • Vilém  

        Pro zacatek bych to poradne odvzdusnil, podle popisu by to ta brzda potrebovala.

        0 0
        • Jiřina97  

          Odvzdušněné jsou. Myslel jsem to tak, že je neutrhnu když sedím na kole, jako by to proste něšlo s mými kily. Pokud jsem ve stupačkách, tak samozřejmě je lepší rozložení výhy a není s tím problém.

          0 0
          • Vilém  

            Zalezi jak odvzdusnene.

            Pokud je gumova a mas problem bloknout kolo, tak je proste nekde problem, toto neni normalni stav, se 180mm kotucem musi jit zadni kolo do smyku at uz na tom sedis nebo stojis.

            0 0
            • Jiřina97  

              Teď jsem ho přivezl ze servisu. Dával jsem jednoplacku a rovnou odvzdusnoval. Tak uvidimé.

              0 0
              • Jiřina97  

                Nicméně, myslíte že je velký rozdíl v brzdičích XT a Saint?

                0 0
                • zet65  

                  Ja presel z slx na zee a rozdil jsem poznal. Vazim cca 110kg.

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Rozdíl je ve výkonu i v dávkování. Ale obojí musí jít bez problému do smyku. XT budou mít ostřejší náběh. Oproti tomu Saint nebo ZEE (to je jedno) se lépe dávkují, nejsou tak ostré a jako by neměly strop. Jak mačkáš, brzdí stále víc a víc. Určitě si to neměl nebo ještě nemáš? v pořádku.

                  0 0
                • Vilém  

                  Rozdil je, ale zas necekej zazraky. 4pistek ma lepsi davkovatelnost, celkovy vykon je jen o neco vyssi. Mam XT i Saint.

                  0 0
                  • Jiřina97  

                    Byl jsem to projet. Je to lepsi. Vic jsem se zameril na projev. Je to lepsi, ale uz jsem rozklicoval co mi zam asi chybi. Lepsi davkovatelnost. Jako by to nemelo nastup, mackam paku a az na konvi to zabrzdi, ale spis se to hned urve. Myslite ze by pomohla kombinace XT pumpy a Saknt brzdice? Funhovalo by to? Nechci prijit o I spec

                    0 0
                    • Vilém  

                      Fungovalo, na jednom kole mam 785 paku a Saint trmen, na druhem komplet saint. Na obou mam Saint trmen pouze vepredu, vzadu pokazde XT trmen.

                      0 0
                    • wilda81  

                      Koupím od tebe Saint páky :)

                      0 0
                    • Baba-Ji  

                      „a az na konci to zabrzdi, spis se to hned urve“ takze zablokujes zadni kolo > smyk?

                      podle mne je ta brzda furt zavzdusnena, vyresit to koupi Saintu samozrejme lze, ale je to drazsi varianta.

                      Co jsem mel za posledni rok nove XT v ruce, tak vzdy byly ostre az az ( na zacatku chodu), jak pisou kluci vys, 4-pistky az takovy nastup mit nebudou, ale budou mit „vetsi silu“/lepsi davkovatelnost.

                      Pokud chces brzdny ucinek zlepsit, hodi se dat tam i vetsi kotouc ;).

                      0 0
                      • Jiřina97  

                        Dnes jsem to opet zkousel. Je to lepsi. Jen bych potreboval asi zmensit mrtvy chod, coz uz ale nejde. Nebo delam neco spatne :/

                        0 0
                        • AdamosR1  

                          Já mam 95 kg a urvu zadek na XT M8000 kde chci…Mám je teda jeté od nova jen 1500km. Brzdy to jsou super. Ted jsem musel dát kovový desky shimano a zase to je jiná liga. Ty organický se rychle přehřejí. Kovové mají sice při 1–2 zabrzdění tupější reakci ale pak strčí ty organiky do pytle. To se zakusuje…No a jako poslední level dám přední kotouč 203 a bude to na ty brzdy peklo.

                          0 0
    • Breakpain  

      Takový všeobecný dotaz na Saint (Shimano s minerálem jsem nejezdil) – pokud rychle za sebou pumpuju brzdovou páčkou, brzda začne tuhnout. Normální? Když přestanu, páčka „změkne“ do klidového stavu.

      Já jestli tam je někde bublina a mám to odvzdušňovat, či nato prdět ;)… díky.

      0 0
      • wilda81  

        zavzdušněné

        0 0
        • Breakpain  

          To sou šulini… hlavně že to měli odvzdušnit při zkracování…

          OK, děkuji, čekám na rozpěrku mezi destičky, tak se nato pak vrhnu :)…

          0 0
          • mirorek2  

            Stává se mi to normálně při zkracování, odvzdušním, nechám přes noc a ráno zas bublinky. Dělám to pro sichr prostě dvakrát, ale pak na to zas nemusíš sáhnout třeba rok:-)

            0 0
            • Breakpain  

              fajn, křižovat je teda nebudu … :-)

              aspoň vím, že to není vlastnost minerálu ;o) … to by mě nepotěšilo

              0 0
    • mirorek2  

      Mám dotaz na uživatele saintů: první jízda a klasika rozbrzdilo se to až z lysé (nevypaluju předem), účinek parádní, modulace pokud mohu posoudit na sněhu ok. Kotouče hope 203, desky origo sintr s chladičem. Jde o to, že při jízdě bez brzd děsně klepou/cvakají destičky o třmen, několikrát jsem zkoušel co je to za kur*a zvuky a desky, hlavně na předku, asi jak to lítá.

      Je na to nějaký lék, nebo jiné desky, protože toto mě fakt hodně sere.

      0 0
      • Pedro404  

        Máš mezi nima rozpěrnej plíšek?

        0 0
      • Jarda636  

        Nic necvaká, nic nedrnčí jen mi drhnuly nýty předního kotouče o třmen.

        Trošku flexi pomohlo. :-)

        0 0
      • AussigBiker  

        Ja s nima jel jenom parkrat (novy kolo) a nic mi taky necinka. Mam Ice Tech kotouce, jinak komplet Saint.

        0 0
      • Iam_Macek  

        Uplně jednoduché řešení, dej na ten šroubek smršťovací bužírku a problém vyřešen :) Viděl jsem na to video i na YT, zkusím pohledat

        0 0
        • Iam_Macek  

          Nemůžu to najít:/ Dívej, kup si smršťovací bužírku o kousíček větší než je šroub, co spojuje destičky u sebe. Navleč ju na ten šroub, ale pouze na délku střední části toho šroubu, a pak to přestane

          0 0
          • Iam_Macek  

            Tuhle rozteč změř a pak na to nasadíš tu bužírku. Pozor! Ta bužírka nesmí být moc velká, nebo ti destičky nebudou jezdit plynule, popřípadě se nebudou vracet. Zvol co nejmenší velikost která se dá navléct na šroub

            0 0
            • Vilém  

              Dost dobre si nedovedu predstavit instalaci te buzirky, navlikani desek, nasledne smrstovani…

              0 0
            • Vilém  

              .

              0 0
              • Iam_Macek  

                A co přesně myslíš.. Jde to tam v pohodě.. Za 2 minuty nasazené, a pak stačí jen vrznout brzdám, a jak se to zahřeje, samo se to stáhne

                0 0
                • Vilém  

                  Tak to musi ta smrstovacka byt opravdu dost natesno, jeste pred smrstenim.

                  0 0
                • Vilém  

                  Tak to musi byt smrstovacka fakt natesno, jeste pred smrstenim.

                  0 0
                • Vilém  

                  Tak to musi byt smrstovacka fakt natesno, jeste pred smrstenim.

                  0 0
        • mirorek2  

          To opravdu vypadá, jako kdyby soudruzi udělali desky o chlup menší. Už jsem uvažoval, co tam dám na vytunění, s bužírkou mě to nenapadlo. Dík za radu, zkusím a dám vědět.

          0 0
          • goofy  

            Zkus pořádně roztáhnout ty pružinky. Může se stát, že je málo roztažená a nedrží desky kde má…

            0 0
            • mirorek2  

              Je fakt, že jsem se na to vysral, prdl to na kolo s tím, že vlajková loď bude brzdit bez štelování. Až se k tomu dostanu, zkusím i toto samozřejmě. Rukou jsem to zkoušel venku a zdálo se mi to napružené, uvidím :-)

              0 0
    • Iam_Macek  

      Ať nemusím zakládat nové téma, tak se chci zeptat tady. Mám nové sainty br-m820 a ted cekam akorat na posledni sroubky, a muzu je zacit plnit. No nedavno jsem cetl o tom, ze hodně tečou.. Prej z páky v tom zlatém závitu je nějaký ventil, kde sem tam uniká olej, co o tom víte? Popřípadě jak tomu zabránit?

      0 0
      • Jarda636  

        Nic netece, a to jsem je asi 4* zkracoval nez doladil delku hadic.

        Jezdeny pres rok za vsech podminek a 2* vymenen olej.

        0 0
    • joska  

      Nekdo zkusenost s saint paky + slx trmen? Mel jsem ted chvili tuto kombinaci v ruce a projev paky mi prisel mnohem lepsi nez slx. Mam ted komplet slx

      0 0
      • Iam_Macek  

        Saint páka má myslím větší pístek. Takže by to teoreticky mohlo fungovat dobře

        0 0
      • Rubi  

        Presne tohle ted vozim a je to super, oproti slx pace lepsi davkovatelnost a mensi kousavost a gramy dolu.

        0 0
        • Markony  

          A kolik gramu 10 – 20 ?

          0 0
        • joska  

          Kdyz jsem to zkousel tak mi prisla ta paka takova cielnejsi, lip padnouci do ruky a byl lip znat bod kde brzda zabere. Vis jak je to s kompatibilitou hadic, oliv a trnu? Jak pak v tehle kombinaci funguje free stroke nastaveni?

          0 0
          • Rubi  

            S projevem paky souhlas, olivy, hadice a trny jsou stejne. Free stroke mi fungoval stejne.

            0 0
    • biker jura  

      AHoj taky mám dotaz: půjde zkombinovat páka saint 820 se třmeny xtr 9020? jde mi o funkci i design. Páky xtr trail se mi nelíbí, navíc v nich cvaká. Třmeny xtr 9020 z jednoho kusu leštěnýho hliníku se mi naopak líbí a ta „monocoque“ konstrukce taky. Nebude s tím nějaký problém? Je to na XC bike. díky

      0 0
      • biker jura  

        up.

        0 0
      • Rubi  

        myslim ze uplne bez problemu, ja je vozim na jednom kole s slx trmenem a na druhem s xtr 985 a pohoda

        0 0
        • biker jura  

          a je to funkčně lepší než třeba origo SLX nebo XTR páky? díky

          0 0
          • Rubi  

            paky na slx byly vice kousave a mene davkovatelne a tezsi (tam jsem menil hlavne proto, ze me to cenove vyslo temer nastejno prodat nove slx paky a koupit dobre sainty) a xtr 985 ma neprepakovanou paku a ta brzdi uplne na ho*no, se saint pakou uplne jiny level…

            0 0
    • joska  

      AHoj. Tuší někdo jaké jsou rozdíly mezi pákou Saint 820 a XT pákou BLM8000? Přijde mi, že páka SAINT už je nějakej ten rok nezměněná, tak si říkám jestli už ta technologie na nových XT není dál jak SAINT a jestli se vyplatí páky SAINT kupovat.

      0 0
    • Mr.Duck  

      Dal bych ruku do ohne za to, ze tu nekdo kdysi postnul rozborku BL-M820 paky. Nasel jsem ted nejake postupy, ale mam pocit ze tam byly zajimavy informace a asi bych to potreboval, zacaly mi na XCcku dost zlobit co sem je zacal pravidelne zkouset varit :(

      Prisahal bych ze to psal Hejnickej ale nevidim to vubec v jeho profilu, neusnu kdyz to nenajdu ze to zitra opravim :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.