Brzdy Hope Tech 3 E4 zkušenosti

313 nepřečtených
  • Lukkis

    Zdravím všechny enduro nadšence, zakládám toto téma pro získání názorů, zkušeností, porovnání s jinými, technických rad a vše kolem brzd HOPE TECH 3 E4… Zvažuji výměnu DEORE XT 8000 (které jsou momentálně na reklamaci s pumpováním) za čtyřpístky a právě hope mi docela padly do oka. Děkuji všem za své poznatky a cenné informace

    0 0
    • vojtechposmourny  

      Mám je, přešel jsem právvě z XT BR-M8000.

      • neserou se
      • nepumpují
      • jsou lépe dávkovatelné
      • jsou hezčí (to je subjektivní)
      • stojí dvakrát tolik
      • brzdí méně, respektive na páku musíš vynaložit daleko větší sílu (a věř, že se to po celém dni projeví)
      • menší mezera mezi destičkami, hůř se seřizují na neškrtání
      0 0
      • Lukkis  

        Takže volit raději jinou alternativu? První čtyři body jsou OK, ale pak už je to horší… Asi nejhorší to brždění. U takových brzd jsem předpokládal, že to bude oheň proti XT. Kámoš koupil min týden SAINTY a nemůže vynachválit po prvních výjezdech říkal, že paráda proti starším XT. Nechci se moc ale podle něj opičit :-)

        0 0
        • Lanzinho  

          tady bych nekoukal na „opičení“ ale na funkci.. jsou to brzdy :) a já si sainty nemůžu vynachválit

          0 0
        • vojtechposmourny  

          XT jsou na prvotní zmáčknutí páky rozhodně kousavější.

          Můžeš zkusit V4 a rovnou s opletenou hadicí. To brzdí víc.

          Btw kdyby se XT nes…y, tak bych je nenahrazoval.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Lukkis  

            Když jsi nahradil XT za HOPE, tak jsi nechal kotouče shimano? Nebo jsi dával i kotouče hope rovnou? Uvažuji, že dojedu shimana co mám než je vyměním.

            0 0
            • vojtechposmourny  

              Chvilku ice tech shimana, potom hope. S tím shimanem to bylo možná trochu kousavejší.

              Ale už je to víc jak rok…

              0 0
      • Weiny  

        Na základě tohoto příspěvku jsem je koupil. Krásné jsou a brzdí fest, ale pískají! Zkusil jsem metal destičky, to bylo ještě horší, pak další dvoje kotouče (vč. Shimano XTR RT-MT900), a pořád stejné, připadám si jak s Tektro za litr a stydím se někde zabrzdit, lituji toho nákupu. Netuší někdo, v čem je zakopaný pes? Kupovat na test za 3000kč Hope kotouče, které se mi navíc nelíbí, si netroufám, nevěřím, že je to kotouči.

        0 0
        • TJK  

          ja mam 9100 a krom cinkajicich desticek na ne nemuzu rict krivyho slova, origo desky a magura kotouce… imho je mas mozna blbe zajety a trosku spaleny… ale jen tipuju

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Jarda636  

          Mám V4 , kotouče HOPE, galfer a shimano, desky organiky i sintry a trochu pískají jen za mokra než se ohřejí.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Simon777  

      Kdyz 2pistky, volil bych starsi slx m675, nebo xt m785. Kdyz ctyrpist, co zkusit Zeecka? Jsou levnejsi nez Sainty.

      0 0
      • Lukkis  

        starší 785 jsem měl na předchozím celopéru a byly super, ale šly s ním do světa. na dalším biku jsem dal ty nešťastné 8000 (mr2016) s výrobní vadou jak mi napsal prodejce a jsou na reklamaci viz výše. Tak doufám, že mi je opraví nebo lépe vymění ať je můžu poslat dál a nahradit to chci nějakým čtyřpístkem. samozřejmě, že ZEE nebo SAINT jsou možnosti, ale chtěl jsem dát šanci i něčemu jinému než je SHIMANO :-) byť mají minerál a dobře se dělají…

        0 0
        • Lanzinho  

          pak ještě výborně brzdí Code od Sramu… ty bych si taky nechal líbit

          0 0
    • Breakpain  

      Proč ne V4 ?

      0 0
      • Lukkis  

        ty jsou už pro DH podle tabulky, robustnější třmen a vycházejí ještě dráž…

        0 0
        • vojtechposmourny  

          To Sainty taky.

          Chtěl jsi přece pořádný oheň, ne?

          0 0
          • Lukkis  

            No to je vlastně pravda :-) Ok, tak v čem jinak V4 lepší? Ten výkon dle tabulky?

            0 0
        • Breakpain  

          To nicemu nevadi, ne ;)

          Uvarit je, je velmi obtizne

          Brzdi o neco lepe (mensi sila na paku oproti E4) – mene si unavis prsty ;)…

          0 0
          • Lukkis  

            Tak v anglii se dá pár V4rek sehnat za 288 liber s normálními hadicemi a 305 liber s oplety…

            0 0
          • Lukkis  

            Takže je jezdíš? Máš osobní srovnání ? A co domácí servis co se týče odvzdušňování? Avid a magura jsou peklo s dot 5…

            0 0
            • Breakpain  

              Nemam je, ale testoval jsem je. Pokud me na sjezdaku neosnli TRP, tak je beru s opletenejma hadicema.

              Co se odvzdusneni tyce, dle yt nevypada zle, ale nedelal jsem ho.

              Kazdopadne u brzd je spis vybirej dle vykonu, co pozadujes a se servisem se smir. Pokud chces lepsi zlatou stredni cestu, ber ZEE …

              0 0
              • Lukkis  

                Servis až tak neřeším, jen tak se ptám na zkušenosti… Na kole si „téměř“ vše dělám sám, tak se toho nebojím :-)

                Chci nejlepší cestu a nvím proč jsem se zamiloval do těch HOPE brzd :-D :-D a když něco nutně potřebuju,tak…

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • Lukkis  

                je nějaký zásadní rozdíl v tom opletu a bez? někdo psal, že s opletem to brzdí lépe… tak nevím.

                0 0
                • vojtechposmourny  

                  Mělo by to mít tvrdší pocit na páce a trochu líp brzdit. Ta opetená hadice se údajně tolik neroztahuje.

                  Vlastní zkušenost přidám příští týden, kdy se snad dokopu tam ty opletené hadice nasadit.

                  0 0
                  • Lukkis  

                    Tak co, nějaký poznatek? nevím které hodit do košíku :-)

                    0 0
                    • Vilém  

                      Tak opleteny jsou samo lepsi a poznat to je.

                      0 0
                    • vojtechposmourny  

                      Tak rozdíl tam je, ale nic zásadního.

                      Co mi na opletených Hope hadicích vadí, že jsou výrazně měkčí a nedrží tak dobře tvar.

                      Oblouk, který potřebuji vytvarovat, tak ten s nimi nejde.

                      0 0
            • vojtechposmourny  

              Odvzdušnění je jednoduchý. Je to na yt.

              0 0
    • Misiak  

      BR-M800->V4+pancierova hadica:

      1. odvzdusnenie mi trvalo o nieco dlhsie ako pri M800, ale ziadne peklo. napriek tomu, ze som ich plnil od nuly…
      2. skrtanie nepozorujem, ale zavisi to od konkretneho disku-niektory je rovnejsi, iny zas nie…
      3. brzdna sila je fajn, zatial nemam gule k prieskumu oblasti maximalneho ucinku prednej brzdy (metal+203mm). zadna zablokuje koleso na poziadanie-treba davat pozor (metal+180mm)…
      0 0
    • Lukkis  

      Ještě řeším objímky na řazení shimano XT s i-spec ll… Ale nechci ty origo adaptéry od HOPE, tak snad něco najdu.

      0 0
    • suslos  

      šel jsem z Guide RSC → XT 785 → V4 s opletenýma. To vše na EN kole včetně závodního použití a parků.

      V4řky rozhodně nejlepší – modulace, výkon, za mě i vzhled – páka mi sedí skvěle (není pohodlná bez rukavic, na to pozor!). Odvzdušnění v pohodě, seřízení relativně taky – uvidíme jak z dlouhodobého hladiska.

      Guide RSC jsem například dokázal „utavit“, to se mi zde fakt ještě nepovedlo :-)

      Postupem času jsem se samozřejmě propracoval k ideální kombinaci destiček – předek vždy organiky, zadek zase sintry

      Další brzdy budou buď opět Hope – V4/E4 nebo nové Code RSC – ty jsem měl možnost jezdit půl dne v parku a taky mě nadchly – nebylo třeba tolik „síly“ na páce a přitom modulace podobná. Zde by rozhodla cena a stavba na které by šly (aktuálně mám kolo celý ověšený Hopem, tak tam ty brzdy prostě sedly).

      Shimana jsem vyřadil kvůli pumpování (možná je ten problém menší než vypadá, neposoudím, nemám) – údajně se to projevilo už i nových Saintů. Možná vzít jako poslední jistotu Zee – které mají staré páky.

      A další pecka brzdy by měly být aktuálně after market prodávané Cury od Formule. Cena cca 5K za pár je taky fajn.

      Osobně bych rád dal šanci třeba novým XTčkům 4pístkovým, ale…

      0 0
      • Lukkis  

        Jak je to teda s tou silou na páku? nedovedu si to představit… jezdil jsem vždy jen shimano XT nebo avidy. Tak se rači ptám ať se nevy.ebu :-D

        Jinak hodnocení vidím vcelku pozitivní z tvého komentáře ;-)

        0 0
        • vojtechposmourny  

          U E4 musím více zmáčknout páku na stejně rychlé zastavení oproti XT8000. Subjektivně o dost. Ale možná část z toho padá ma vrub toho, že ty XT jsou víc kousavejší.

          0 0
        • suslos  

          S tou silou bych to nedramatizoval – je jí potřeba víc, ale z hlediska celodenního používání s tím nemám problém. Ani při dlouhých sjezdech – 10, 15, ale i více minut v kuse (myšleno v težším terénu, trailu, parku). Proto i páčka jako taková je delší. Prostě vlastnost, není to tak, že XTčka máčkneš i malíčkem no.

          Já jsem nadšený a neměnil bych, leda s jiným kolem pokud by se tyto prodali s ním. A pak by nastala cenová anabáze viz. příspěvek výš. Code vs Hope, nebo ty Formule Cura (ale tam jsem se někde dočetl, že mají kratší chod spíš – a já miluji páčku brzdy skoro až ke gripu :-))))).

          0 0
          • Lukkis  

            No to já taky… i u XT jsem míval páčky nastavené tak že pozvolna zabíraly a až před řídítky to šlo do smyku :-)

            0 0
            • suslos  

              Tak to si s kroutítky na Hopech můžeš dopřád raz dva ;-)

              Má to smysl ještě řešit? ;-) podle mě už jsi rozhodnutý :-D

              0 0
              • Lukkis  

                no to máš více méně pravdu… v košíku už je mám, ale ještě balancuju s mšlenkou oplet či neoplet toť otázka a tak to přehazuju :-D

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • vojtechposmourny  

                  Pokud to chceš co nejvíc ultimátní a nevadí ti stříbrné hadice, tak oplet.

                  Pak si nebudeš vyčítat, žes to měl zkusit.

                  0 0
                • suslos  

                  záleží jak moc z kopce jezdíš :-) hmm?

                  pokud jsi víc v klidu, ušetři pár peněz, třeba na pláště, a vem normální. Pokud pod Tebou brzdy hoří, ber opletený

                  0 0
                  • Lukkis  

                    že bych jezdil úplně pomalu z „kopce“ si nemyslím :-) kolo má do 14kg si myslím, já 78 + vybavení nějaké kila. XT více méně stačily, ale to pumpování bylo o nervy třeba letos v leogangu. proto jsou na reklamaci.

                    0 0
                • Breakpain  

                  Oplet …

                  0 0
                • Arys  

                  A kde je budeš kupovat?

                  0 0
          • mirabike  

            Taky mám chod páčky až skoro ke gripu a Hope mi max vyhovujou – na enduru mám M4/X2 a na DH V4 na všech jezdím sintry a opletený hadice – to je opravdu znát. O trochu větší síla na páce, oproti některejm jinejm kousavejm, je bohatě vyvážená skvělou dávkovatelností.

            0 0
            • jezo  

              Jaké sintry jezdíš? Ja učinil pokus se Superstarem, ale řvaly tak, že celý les věděl, že jedu. Tak jsem se pokorně vrátil k organikám.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • suslos  

                origo Hope sintry vzadu

                a vepředu origo červené organiky

                0 0
              • mirabike  

                origo Hope

                0 0
                • Lukkis  

                  co tam je nahozené po koupení? nějak jsem se nedočetl…

                  0 0
                  • mirabike  

                    myslím organiky

                    0 0
                  • suslos  

                    pokud koupíš origo balení brzd (nevím jestli to jde koupit i tak jak v čr například shimano – bez krabičky OEM), dostaneš oboje. Tzn. k jedné brzdě dvoje destičky – jedny organiky a druhé sintry → koupeno na Wigglu

                    0 0
              • alinceb  

                Jirka doporučuje Galfer. Jsou sice dražší, ale lepší než origo…

                0 0
                • mates555  

                  Já jsem koupil desky v Hope balení a měli na sobě vyraženo právě Galfer.

                  0 0
      • bimjeam  

        Trochu ma zarazilo, že si už druhý , čo píše, že páka nie je pohodlná bez rukavíc.

        Rukavice jazdím iba v zime a toto by mi asi dosť vadilo.

        Vieš to trochu rozviesť ?

        Je to kvôli tým dierkám v páke alebo celkovo je tvar frézovania s ostrými hranami?

        Brzdy Hope sa mi fest páčia, ale toto je niečo, čo mi nedá pokoja a nerád by som kvôli tomu trpel :)

        Ďakujem vopred za podrobnosti ;)

        0 0
        • suslos  

          Jde o ty dírky v páce, ty mají ostré hrany uvnitř. Osobně si to nedovedu moc představit používat bez rukavic, ale možná to přehráním, navíc nenávidím ježdění bez rukavic..

          0 0
    • Lukkis  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Lukkis  

      Fotky by nějaké nebyly jak to vypadá na bikách třeba s tím XT řazením?

      Ty formule cura 4 třeba někdo jezdí?

      Na dolekop o nich taky psali slušně…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Ajkalla  

      Teď se rozhoduj mezi Galfer Pro deskami a Trickstuff, cenově to vychází ± na stejno. Jinak ty červené origo desky by měli být Galfer Advanced.

      0 0
    • Lukkis  

      Tak shimano mi reklamaci brzd zamitlo… Že to je funkce brzd! Nějaká servo wave action. Děkuji pěkně za takovou funkci! Když si to musí člověk sakra hlídat ve dlouhých sjezdech aby si nerozbil hubu!

      0 0
      • MirosPikos  

        Pravda, že je to fakt otravný. Dával jsem kvůli tomu pryč Elixiry, koupil jsem ZEE a ty mi to dělají taky. Asi míň, ale přesto. V techničtějším sjezdu brzda zabere pokaždý v jiný fázi…a to je, jak ty dobře píšeš, na rozbití huby. Ale už jsem si za ty léta zvykl a nikdy si kvůli tomu nerozbil hubu. klep klep

        0 0
        • Lukkis  

          Přesně… Pokaždé zabere brzda jinak. Když má člověk raději povolenější brzdy, tak je to fakt sekec! Nic naplat… Brzdy putují domů a jsou jen dvě možnosti, že je někdo koupí na light jízdu a nebude mu to vadit nebo půjdou na zimaka místo elixíru, ale to byl vyšší model, tak raději prodej. Pokud někdo koupí

          0 0
      • wladeq  

        Bych jim napsal že jsou hovada a ať ne nekrmí hov*ama, servowave je totiž úplně něco jiného. Každopádně bych ty brzdy úplně vypustil, profouknul, a znova naplnil, podle mě to zmizí. Dole ve třmenu bude voda, která se rychle uvaří, pak si ta brzda dělá co chce ;-)

        0 0
        • tonik666  

          taky bych rekl ze servo wave je neco jineho. a nebo ho mam na vsech brzdach doma rozbity – xt785, slx675, protoze jsou oboje velmi stabilni v zaberu

          0 0
        • atty  

          Přečti si thread o XT8000 – tam je 100× vysvětleno, že u některých kousků to mohou lidi odvzdušňovat a napouštět novou kapalinou 5× po sobě, měnit destičky za nový, měnit hadice a prostě dělat všechno možný a brzdy prostě pumpujou nebo se propadá páka apod. V cizině to obvykle mění, tady k tomu dostali prodejci asi instrukci, svádět vše na „vlastnost“ brzdy, případně brzdy vracet majitelům s tím, že je předali na záruku se sjetýma destičkama, špatně odvzdušněný, nebo že se závada neprojevila. Je to díky tomu, že kdo bere brzdy od Langeho, tak jim to asi nechtěj reklamovat, Lange k tomu dává tohle (nesmyslné) stanovisko, reklamace by tak šla za prodejcem, kterýmu se nechce dát 4k (asi méně v nákupu, ale přes to dost) za nový brzdy pro zákazníka.

          Závada je někde ve vnitřku – úzké hrdlo pro kapalinu v určitém spojení lehce sjetých desek, teploty a dalších podmínek – pak prostě brzda pumpuje, páka se propadá, brzda rozhodně nebrzdí stejnoměrně na každý zmáčknutí, tak jak by měla…

          Že se z hlediska prodejců hraje tahle blbá hra – zkušení bikeři o téhle vlastnosti XT8000 série ví, ví se o ní celosvětově, ví se, že je tam nějaký popsaný problém (konstrukční), ale prodejci musí dělat, že se nic takového neděje a že o tom slyší poprvé… :)

          Takže prostým „odvzušněním“ či úplnou výměnou kapaliny a destiček se to neopraví, případně na chvíli a začne to zase znova.

          0 0
          • wladeq  

            No, a nebo vetsina tech lidi nerozumi fyzice, neumi naplnit brzdy, a pak jim to dela peklo. Je to uzavreny okruh, stejne jako u kterekoliv jine brzdy. cili neni logicky duvod aby to delalo takovy cirkus. Nicmene pokud to dela to co to dela, je to na reklamaci, a zvastama o servowave bych to nenechal odbyt, ani ho*no

            Edit: a servovave je ta hovadina v pace ktera zaridi, ze se ti na zacatku zmacknuti deska priblizuje rychle, a ke konci (kde se to lame) ma na ten pist velkou paku

            0 0
            • atty  

              Pochybuju, že většina lidi, kteří mají s XT8000 problémy (třeba i zde na fóru) neumějí brzdy správně odvzdušnit (myslím, že minimálně část z nich má zkušeností s různými typy brzd a vědí, jak to funguje a jak to správně udělat.

              Pokud je i v uzavřeném okruhu místo, kudy ve správný čas neproteče správné množství hydraulické kapaliny (jakože u XT8000 asi je), pak to můžeš zkoušet plnit a odvzdušňovat třeba stokrát a výsledek to nepřinese – přečti si ten thread a budeš vědět, o čem je řeč – svalovat to na demenci většiny uživatelů, co s brzdama jejich servisem zkušenosti mají je trochu hloupé…

              Co je servowave, jak funguje a co to znamená nás myslím učit nemusíš, nicméně že se na „to“ prodejci vymlouvaj je samozřejmě hovadina a že ti lepší prodejci rozhodně ví, co je to za funkci a že brzda nefunguje tak, jak by měla rozhodně ne kvůli tomu přepákování v chodu – to jsem vysvětloval – možná tím odbudou třeba 30% reklamací (ono to spousta víkendových jezdců ani třeba nepozná, že jim brzda nefunguje, tak jak by měla – dostali XTčka naděleny na novém lepším kole, na cyklostezce to brzdí dostatečně, tak to ani dále neřeší…Vědí a dokážou to porovnat právě lidi se zkušenostma, co nejezděj jen po rovině a potřebujou kontinuální a stejný brzdný účinek i za horších podmínek, opravdu v kopcích atd.

              0 0
              • wladeq  

                Pokud to nekde chcije ven, myslim ze je to videt, podle me spousta tech zavad je zpusobena tim cim rikam, to je cele ;)

                0 0
                • atty  

                  Proč by to chcalo ven? O netěsnosti systému nikdo nemluvil. Jen o tom, že ve vnitřku je to prostě udělaný tak (špatně), že kapalina nestačí v určité chvíli „protéct“ tam kam má, v množství, které by mělo, za jednotku času… :) = pak to funguje (nefunguje), tak jak je popsáno.

                  0 0
                • goofy  

                  On ten systém tak trochu uzavřený je, ale vlastně až tak moc není že. Je zde expanzka, která má za úkol eliminovat roztažnost při přehřátí a vyrovnávat nedostatek kapaliny v okruhu při sjíždění desek. No a právě ten přechod expanzka/okruh bude asi příčinou toho blbnutí.

                  0 0
              • tonik666  

                Jen k tomu servowave-chapu to lajcky tak, ze je to element nelinearity pistu na pacce- kdyz zmacknu linearne packu, tak v na zacatku “zdvihu” jede pist rychleji a tlaci vice kapaliny, zatimco dale “ve zdvihu” mene.

                co se tyce uzkeho mista, chapal bych, ze olej neproteka dost rychle sem a tam kvuli sve hustote. jen nechapu, jak to zpusobuje propadani a ruznorodou alci paky. cekal bych ze se proste nebude vracet.

                ridsi olej by to nevyresil?

                0 0
        • Vilém  

          By me zajimalo, kde se tam ta voda vzala?

          0 0
          • wladeq  

            varils nekdy parky? videls kondenz na deklu? kdyz se ten plyn zchladi, premeni se na vodu…

            0 0
            • Vilém  

              Bezne varis parky v oleji? Takovej motor od auta ji musi byt plnej.

              0 0
              • wladeq  

                I olej má kupodivu bod varu, žejo. V motoru ti ten olej snad nevaří ne, a i kdyby tak se to asi v tom množství ztratí

                0 0
                • Vilém  

                  A v brzdach vari? Pri vazeni oleje z nej jde voda? Spadni na zem.

                  0 0
                  • wladeq  

                    Ano, jiste ze vaří, kupodivu, že, jinak by se prakticky nemusely odvzdušnovat. Jde z nej pára

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Lukkis  

      Dnes se vrátily…

      Reklamační list z koloshopu hovoří za vše.

      Pan Stejskal z reklamačního mi řekl když jsem s ním mluvil a snažil se mu vysvětlit co se děje, že s tím nemá zkušenosti a že to je zmiňovaná funkce brzd z výroby. Přitom jsem to tam posílal na základě mailu jiné osoby z koloshopu s tím, že se jedná o výrobní vadu a že to mám poslat. Načež pan Stejskal už jen mlžil viz výše …

      0 0
      • atty  

        Jo, přesně s touhle hláškou i odkazem na „katalog Shimano a stranu 229“ to takto dostali i další lidé z reklamace – dokonce se myslím ani nedopátralo, jaký katalog a co je na straně 229 vůbec napsáno :)

        Prostě instrukce „zhora“ – piště tam "katalog Shimano, strana 229, reklamaci zamítejte… :)

        0 0
      • Milan  

        A, koukám další pozdrav v Paul Lange. Smějou se nám do ksichtu. Prostě tu závadu tady Ti šmudlové pro ČR nikdy neuznaj. Zřejmě nařízení shora pro blízkej východ.

        0 0
        • MirosPikos  

          Tak hold leda znalec. A jako se bude potit co nevidět Giant, tak by se mělo potit i Shimano. Nebo alespoň dovozci PL a Progresscycle.

          0 0
          • Milan  

            Uveď mne do obrazu: proč se bude potit i Giant?

            0 0
          • Lukkis  

            Kdo by platil znalce :-( Ale je to bordel… Jestě uvažuju, že to pošlu znovu, ale napřímo do PL. Otázka jestli to má smysl.

            0 0
            • MirosPikos  

              Brzdy jsou komplikovanější na posouzení řekl bych. Ale jeden znalec má na stole rozřezanýho Reigna a zadavateli jen doporučil, že může klidně spát. Že je to totálně zfušovaný…dlouho něco takového neviděl. A to nebude otázka jednoho rámu.

              0 0
              • kyl  

                On ti stejně každej znalec řekne něco jiného.

                0 0
          • atty  

            Nevím, co a jak Giant (podstatu problému), ale XT8000 řada tyhle její problémy jsou tady už 2 roky…? a pochybuju že z toho PL špatně spí :) Prostě na západ od nás to lidem obvykle mění (při reklamaci téhle „závady“) tady na to prodejci od PL dostali „kouzelné formulky " závada se neprojevila, brzdy přišly se sjetými deskami, brzdy jsou zavzdušněné, případně se jedná o funkci servo wave a katalog str. 229…“

            Nesouhlasíš jako prodejce s tímhle vyjádřením? Hmm, tak my Ti přestaneme dodávat nebo Ti „upravíme“ ceny (=pro menšího prodejce = můžeš to zabalit – přeci jen portfolio Shimana je rozlehlé a Shimano je stále asi nejprodávanější ve skoro všech segmentech pohonu a dalších součástek. Proto si prý hodně velcí prodejci radši nechávají Shimano posílat z ciziny, než by se takto dohadovali s PL pro ČR (asi nejde jen o brzdy, ale obecně o hodně arogantní postoj PL ke všemu – jsme výhradní dovozci, buď berte a nekecejte, nebo máte smolíka…

            0 0
      • Archer  

        Trochu mě to připomíná problémy s M775, tuhlo to u teplot kolem nuly a niž. Tam vina byla na materiálu těsněni pistu. A taky se firma hodně mlžila…

        Pomohl částečně ale řidší olej, např. od Magury.

        0 0
    • Lukkis  

      Objednáno… Tak jsem zvědav. Ještě ty adaptéry na ispec.

      0 0
      • Arys  

        objednával si i adaptéry na třmeny? nebo myslíš, že budou pasovat z jiných? já mám konkrétně z Guidů…

        0 0
        • Lukkis  

          zatím neobjednal… proto se ptám kde to kdo kupoval nebo jestli jde i jiná alternativa. u nás jsem skoro nic nenašel, tam kde jsem koupil brzdy adaptéry nemají, tak hledám.

          0 0
          • suslos  

            Jestli jsi bral V4řky které mají větší pístky, tak potřebuješ i jiný adaptéry – já bral origo nakonec. Se shitmano adaptérem to nemakalo :-)

            0 0
            • Lukkis  

              nedošlo mi to u příspěvku prve, že psal o třmenech a ne o adapterech na ispec :-)

              třmeny jsem počítal, že budou pasovat shimano a tím jsem je k V4kám neobjednal :-(

              0 0
              • suslos  

                Tak to asi budeš potřebovat no :-) taky jsem s tím tehdá už nepočítal…

                Jinak nevím co dělám špatně, nebo jestli je to normální, ale na těch brzdách mám najeto cca 90 000m down a stále první desky :-D

                0 0
                • Lukkis  

                  to jsi mě teda moc nepotěšil…bral jsem, že to použiju :-( a taky kotouče chci dojet původní shimana…

                  a kde jsi je bral ty třmeny prosím tě? a neřešil jsi i ty ispec ii adaptéry náhodou?

                  s těmi deskami je to tím pádem cajk ne že tak drží :-)

                  sintry nebo organiky a jaké kotouče?

                  0 0
                  • suslos  

                    Také jsem s tím počítal, ale to je maličkost ve finále… kupoval jsem je od místního experta nejpovolanějšího Kubada ;-) napiš mu SZ, poradí, pomůže, sežene

                    ispec II jsem naštěstí fakt neřešil, protože Sram

                    S těmi deskami tomu moc nerozumím no. Desky jak jsem psal výše předek organiky (origo červené) a zadek sintry (origo). Kotouče Hope.

                    0 0
                    • Lukkis  

                      v čem byl prosím tě problém? hloubka kotouče (zasunutí) do třmenu?

                      0 0
                      • suslos  

                        ne, to by se dalo řešit..

                        problém byl v tom, že se samotná brzda – pístek vypouklej – nevešel do adaptéru = nedosedly kvůli tomu k sobě montážní body

                        0 0
                        • Lukkis  

                          a sakra… tak to musím rychle pořešit než příjdou brzdy. bez toho to nedám dokupy tím pádem… nebo spoléhat, že pomůže nějaká úprava shimano

                          0 0
                      • suslos  

                        tady to vidíš, tam jak je ten adaptér prohnutý – tam to shimano tolik prohnuté nebylo a pístek tam "narazil = nevešel se

                        0 0
                        • Singlespeed  

                          Jde pěkně vidět, jak je brzda příliš daleko od osy kotouče a kus pístků a desek je úplně mimo kotouč a brzdná plocha kotouče není správně využita a desky zbytečně „brousí hranu“.

                          0 0
                          • suslos  

                            vzal jsem první foto z netu na kterém jsem chtěl vysvětlit problém… takže správnost/nes­právnost je jedno

                            0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
    • chodec  

      čtyřpístkové Hope vozím už na třetím kole … je to pro mě první věc, co tam chci mít i pokud je kolo v nějakém setu, tak to měním.

      můj důvod je takový, že výkonově jsou více než dostatečné (byly dostatečné na 180mm kotoučích i když jsem vážil 100kg a tím spíše teď když vážím 85). Pokud bych byl magor a nestačilo mě to ubrzdit nebo mě to unavovalo, dám dopředu 200mm kotouč a tím mám výkonovou rezervu takovou, že už nemusím řešit nějaké homeopatické rozdíly jinde.

      ne že by některé brzdy nebyly kousavější, ale častěji jde spíš o tu schopnost jemné a stabilní modulace spíš než o max výkon, kterého mají jak píši dost.

      Vedle toho jsou ty Hope čtyřpístky:

      • k neutahání (nedokázal jsem je nikdy nijak uvadnout, přehřát a tak)
      • bezproblémové na provoz (jednou za čas výměna destiček a jinak 00 nic)
      • nádherné, neokoukané a netuctové – zvlášť s floating kotouči
      • parádně dávkovatelné
      • nádherné, neokoukané a sexi (to už jsem psal, ale je to tak do očí bijící, že to bylo potřeba zopakovat :)
      • a ano za parádu se platí = dražší než konfekce
      0 0
    • Lukkis  

      Jsem z toho jelen… Je jich tolik nebo se mi to zde to množství těch adaptéru :-)

      0 0
    • coltcha  

      Jakou pls 9point8 páčku potřebuju k E4, aby byla s brzdama na jedné objímce? Nějak jsem z těch Hope specifikací zmatenej…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kolda90  

        Myslím, že jen řazení jde uchytit na brzdu. Páčka od teleskopu jedině na samostatný objímce.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • warps  

        Okoncime vsechny pochybnosti ne :) a podivame se primo do tabulky HOPE kde je jasne napsano a mnou odzkouseno ze ISPEC AB packa sedi primo na trmen HOPE brzd :)

        https://www.hopetech.com/…erMounts.pdf

        0 0
      • Jarda636  

        Na hope tech 3 páky pasuje páčka Ispec AB.

        Nebo hope adaptér na Ispec II, a pak páčka Ispec II.

        0 0
    • ra.ma1  

      Nemate prosim nekdo tip na DE/UK shop, kde by byly e4 za rozumny peniiz? Nasel jsem akorat na B-C a r2bike za kolem 320 330€…popripade nejel uz nekdo cury 4?

      0 0
      • MirosPikos  

        To je celkem dost za brzdy.

        0 0
      • kubad  

        a jakou máš představu – to je celkem pěkná cena

        0 0
      • suslos  

        Cura 4 → totální kotvy s digitálním davkovanim, obyc zpracování

        E4 → výkonem neoslni, za páku musíš více brát, ale to zpracování a davkovatelnost je návykové

        0 0
      • vojtechposmourny  

        320€ je fajn cena. Bral bych rovnou s opletenou hadicí.

        0 0
    • ra.ma1  

      MirosPikos: je to dost no..je to za set.. treba za set saint chteji kolem 300E, code rsc za vice jak 320E…stavajicim code Rkam nejak kvuli zavzdusnovani a promenne pace neverim, a xt po zkusenostech taky ne…zee/saint – davkovatelnost x pumpovani – nevim

      kubad: ceny sleduji obcas a myslim, ze jsem nic pod 320E zatim nevidel, a tak si davam otazku jesi je mozne se dostat i s jejich kotoucema (200/180) + redukce na f36(200mm, bo asi sramacka nebude to prave)do psychologicke hranice 10k

      suslos: prave ta jejich legendarni davkovatelnost a stabilita delsi zatezi me hodne laka..cura4– pokud je to digital, tak nic no…:( otazka jak code rsc – ty se mi tolik nelibi…a pokud uz clovek plati takovou „palbu“…

      vojtechposmourny: stoji ty oplety vazne za to? je to na funkci znat hodne?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • suslos  

        Jezdím je už vlastně 3tim rokem (akt. Doma 2 páry v4 a jeden par E4). Nikdy žádný problem.

        Jen je třeba počítat s větší silou nutnou na brzdění + jestli jezdíš bez rukavic, tak muže byt packy nepříjemná. Davkovatelnost a neutahanost tu je :)

        Code RSC – všichni v okolí co mají tak si je moc pochvalují (ty mas problemy s R variantou?). Síla neskutecna, davkovatelnost taky. Kdyby nebyl Hope šel bych do nich, upřímně.

        Co nové xtr? Ty taky vypadají fajn.

        0 0
      • embi  

        S Code R nemam nejmensi problem – naendurovano cca 5500 km. Ale vazim teda pod 70kg:) A jsem teda mnohem spokojenejsi nez s XT.

        0 0
      • vojtechposmourny  

        Stojí. Jednak jsou tužší na páce a potom ten pocit, že víc už pro ten setup udělat nemůžeš :-)

        0 0
        • krabica  

          Co V4 a ventilované kotouče?

          0 0
          • suslos  

            Cenově ulet… navíc jsem nemel problem s výkonem V4rek ani na Megavalanche a to jsem jel jako posranej a Furt brzdil

            0 0
    • ra.ma1  

      suslos: prijde mi ze ty Code R pri delsich sjezdech nejsou na pace stabilni a je tam dost citit promenlivost a to i po odvzdusneni..ikdyz ne az tak markantne jako u starych xt..co se tyce modulace i brzdneho ucinku to se mi zda ok,…dokud neprijde prave na neco delsiho…tak dumam…xtr nevim – nikdo z mych znamych zatim nema…a jezdim vzdy rukavice, takze me ty E4 celkem lakaji

      0 0
      • suslos  

        Upřímně pocitej s tím, ze mají E4rky i vlastně V4rky menší výkon/sílu než Code, tak aby Te to neprekvapilo

        0 0
    • ra.ma1  

      https://www.bike-components.de/…-Set-p58834/

      Braided za 335€

      0 0
      • wilda81  

        Neeee, nedávej sem takové věci! :D

        0 0
        • suslos  

          To přeci Tebe jako shimanaka nerozhodi :D

          0 0
          • wilda81  

            Tak určitě!

            … ale na jedno kolo by mi designově sedly, co? :))

            0 0
            • suslos  

              Tak určitě!

              Ale sednou na všechny :))

              0 0
            • ra.ma1  

              …das je kdyztak na sklad..popripade posles dal :) btw…nejake zkusenosti se zkracovanim braided hadic, vse bez problemu i v domacich podminkach?

              jeste ze uz klepe zima a je cas na nejaky te čuning bajku ;)

              0 0
              • suslos  

                Je to oser :) smiknout jdou v poho, ale navlect na to zbytek chce trochu cviku jak je ta braided hadice tlustší

                0 0
              • wilda81  

                „na skladě“ už jsou staré xtr traily. Další tam nechci dávat :))

                Co ti ještě chybí? Brzdy a cajk?

                0 0
                • ra.ma1  

                  tak brzdy mam prave ty code R, tak bud jim jeste dat sanci…a nebo rovnou poprosit Jeziska o Naději E4 :) protoze, kdyz uz se to bude skladat at to zas kurde chvili funguje..a trochu vypada…ale dilema by byla zas barva…chjo..ten zivot je nekdy komplikovany ;)

                  0 0
                  • suslos  

                    Do jakých barev ladis a jaký je nakonec rám? Modrý? :)

                    0 0
                    • ra.ma1  

                      jj, ram je modry…fenix cerveny + tam ty adidas pruhy cervene…vidla, cerna f36 kash,…vlastne defakto to co bylo na ex- stereu, takze o nejakem barevnem ladeni asi nebude moc reci…spis zase pankovina co dum da:) modro,cervena, cerna, trochu orange fleky na kolech,kash = cirkus jak cip zas…ale at to nebije do oci uplne totalne ale jen decentne :)a hlavne at to jede

                      0 0
                      • suslos  

                        Jasný :) bude to pěkný a poletí to :) mne se moc libi ta 5.5

                        Jen mimo s tema brzdama – doporucim vzít cerny/stribrny… ty pak das v budoucnu kamkoliv + nesosujou

                        0 0
                        • ra.ma1  

                          Ta 5.5 je moc pekna, akorat cenove uz docela kosmos, nicmene ji na netu celkem chvali, jak je agilni.

                          Jj ta cerna bude asi nejrozumnejsi varianta i co se tyka budoucna.. s nizsim Woow efektem ;)

                          0 0
                          • suslos  

                            Koukal jsem zatím po bazaru no, novou ne :) nějaký takový super short travel 650b bych do budoucna asi rad :)

                            Tak tak, souhlas, nebo ty stribrnaky

                            0 0
    • ra.ma1  

      https://r2-bike.com/…019-standard

      je 330 E dobra cena? nebo se da nekde za lip?

      0 0
      • kubad  

        da se líp, ale je problém sehnat, takže kupuj dokud jsou

        0 0
        • vojtechposmourny  

          Jj, asi jako téměř se vším. Člověk už nekouká na cenu, ale je rád, že vůbec sežene.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • yetti  

        vzhledem k tomu, že od nového roku hrozí na výrobky z GB i clo, tak zlevňovat to asi moc nebude, takže bych asi nečekal

        0 0
    • ra.ma1  

      …hodne, hodne dlouho tam nebyly…a vypada ze kluci neco naskladnili

      0 0
    • ra.ma1  

      prosim, nevali se z vas nekomu doma volny SRAM x HOPE Tech 3 matchmaker pravy? – odkoupim

      • jeste jeden dotaz: je potreba k E4 trmenu(+galfer neplov. kotouce) dopredu nejaky jejich spesl HOPE PM adapter nebo bude fungovat i na adapteru od SRAMu?
      0 0
    • Hajcus123  

      Zdar mám brzdy hope tech4 a kotouče hope . Sháním redukci pro centrlock. Máte někdo zkušenosti co tam padne ? Náboje shimano deore

      0 0
      • Jarda636  

        Ahoj, padne jakákoliv redukce, jen se ti muže stát že se ti to z redukci nevejde do zadní stavby, jako mě.

        Kolo Radon, náboj deore a nýty hope kotouče škrtaly o zadní stavbu, z centrlock kotoučem ne.

        Zkoušeny 3 různé adaptery.

        0 0
      • mirorek2  

        Přepletl bych kola, náboje za 500 a brzdy za 15 táců s redukcema… Magura třeba u svých výkonnějších kotoučů redukce na CL přímo zakazuje, asi ví proč :-)

        1 0
    • Pan F.  

      Neresil jste nekdo stale pribrzdujici E4? Zaclo mi pri brzdeni trochu cvakat v zadni brzde. Za 50km zacla stale brzdit. Tak jsem vycistil a namazal pistky. Stale nic. Desky se priblizi ke kotouci moc a stale pribrzduji. Vymenil jsem tesneni ve trmenu. A stale stejne. I to cvakani (ve trmeni) pri povoleni paky.

      Tak nevim, jestli vymenit i pistky. Nebo pretesnit paku Tech3?

      Diky.

      0 0
      • kubad  

        znečištěná brzdovka olejem , nafouklé těsnění – vyměnit komplet všechny těsnění a pořádně propláchnout.

        čím s to plnil?

        0 0
        • Pan F.  

          Klasika, DOT5.1.. Znečistěný to není, začalo to samo od sebe. Páka chodí pěkně. Pístky chodí rovnoměrně, jen se prostě moc přiblíží ke kotouči, takže i páka pak zabírá skoro hned..

          Mám celkem 4 páry E4 a 1 pár X2 doma, tak s tím celkem umím, ale s tímhle jsem se ještě nesetkal.

          0 0
          • kubad  

            Nafouklé těsnění. Už sem ti to psal

            Proč netuším ale je to asi fuk

            0 0
            • Pan F.  

              No ale těsnění ve třmenu jsem dával včera nové. Stejně tak kapalinu. A páka chodí pěkně, tam těsnění není nafouklé.

              0 0
      • bathed  

        Me tohle udelaly zadni letos v Saalbachu. Daval jsem tomu celkem kour… Nevim jestli pri zabrzdeni vidis to co tehdy ja: kroutilo to kotouc. Primo nahore na trailu jsem jenom povolil PM srouby, parkrat s povolenym trmenem promackl a znova to pritahl tak, jak se jevily desky proti kotouci. Od toho momentu jak tak premyslim bez potizi. Doma jsem pak uplne vypustil brzdovku, znova naplnil, vyndal desky, ocistil pistky (povysunul jsem je ven jeden po druhem – nedavno tu ve fotkach byl na 3d vytisteny potrebny forichtung, otrel isopropylenem, napatlal dot resistentni vazelinou, zamackl zpatky), pak jsem to seskladal a funguji bez problemu.

        0 0
        • Pan F.  

          Pístky jsem nejdřív taky vyčistil a namazal vazelínou na DOT. Pak i vyměnil těsnění. Chodí pěkně, nikde nepřidírají, jen je prostě napumpuju moc blízkou kotouči a pak se vrací tak desetinu mm, což je málo a stále to přibržďuje..

          0 0
          • bathed  

            Pak hledej problém v páce.

            0 0
            • TJK  

              taky si myslim.. to ze se paky hybe lehce nic neznamena

              0 0
              • bathed  

                … ta gumka těsní na 100% jenom v tlaku. Aby těsnila dokonale v návratu, musí mít perfektní hranu. Při návratu může propouštět a přibírat si kapalinu – cesta menšího odporu: opor toho přisátí kapaliny je tam jednoduše menší, než vytahovat kapalinu zpátky v hadici a vzít si sebou pístky.....

                Jsou to ty dvě v dolní řadě vlevo. Dávají se do záběru tak jak je ta druhá – v tlaku se roztáhne.

                0 0
                • mirorek2  

                  Já měl hned od novoty tato těsnění v pákách i Tech3 i Tech4 vadná. Projevovalo se u mě to ale jinak, páka šla pomaličku až ke gripu, výborné ve sjezdu…

                  U těch T3 se soudruh „spletl“ a dal obě gumky větší, T4 už jsem posílal se stejnou chybou na reklamaci a po údajném přetěsnění cajk.

                  0 0
                  • bathed  

                    Když jsem závodil ještě na 2T Suzuki, byly tam brzdy Nissin. Suzuki ale nedělala speciálku na enduro, já třeba brával motorky od Kurze (německý úpravář)… Problém byl, že tyhle brzdy nebyly dělané na 6–8 hodinové záběry. Motokros (cca. 45 minut) to brzdilo parádně, pak se to ochladilo a pohoda. Jenomže tady se prohřály třemeny a od nich i kapalina až do pumpy. Stačily dva ostré víkendy a pokud na to člověk zapoměl, měl veliký problém. U Husquarny, TM, Sherca a třeba KTM byly Bremba a jim to nedělalo. Jenomže tady se stalo přesně to co popisuješ. Zkrátka jsi letěl někde ze skály, brzdils zadkem a najednou jsi měl pedál nadoraz a zadní kolo se točilo! Tak ve hrůze musels „našlapat“ a zas ti to řekněme sto metrů fungovalo.

                    Za náhradní „klobouček“ chtěli pětikilo. Když jsem ho vždycky vytáhnul ven, bylo to prorvané v tom tenkém dně..... No a pak kdosi vykoumal, že tam přesně pasuje gumka z vodovodní baterie :-). Vydrželo to sice tak ty dva dny (jeden víkend) max, ale zase se kus kupoval za 8 kč a já kupoval za 500,– pytel pro instalatétry ve kterém jich bylo 100! :-))))

                    Vyhodil se pedál. (váleček se segerovkou), vyšroubovaly se ty dva šrouby M6, vycvakla se ta gumová krytka na pístnici, otočilo se to vzhůru nohama aby to nevyteklo, vytáhle se jedna segerovka co byla pod pístkem a bylo to venku! Výměna těsnění trvala tak do pěti minut a nemuselo se to pak ani odvzdušňovat – stačilo to do té díry pro píst zakápnout brzdovkou po vrch a jak se píst strkal zpátky, vytekla přebytečná do hadry :-))) Pak jsem to vyladil tak, že jsem měl dva pístky – jeden v motorce a druhý nachystaný s novýma gumkama na výměnu.....

                    2 0
                  • Breakpain  

                    prvni Tech3

                    • chcalo tesneni ve trmenu

                    druhe Tech3 – OK

                    prvni Tech4

                    • blbe tesneni v pace, promacknuti az na grip

                    Tolik k rucnimu skladani :) …. brzdy jsou to fajn, ale vystupni kontrola je “zajimava” ;)….

                    0 0
                    • mirorek2  

                      to už jsi třetí s T4 :) jen co vím já

                      0 0
                      • JakeF  

                        Jak to poznáš od zavzdušnění? Mně se teď propadá zadní páka na Tech4, ale přijde mi to jen zavzdušněný. Na druhou stranu mám je pár měsíců, což mi přijde na zavzdušnění brzo.

                        Má smysl ty těsnění přes zimu preventivně vyměnit?

                        0 0
                        • bathed  

                          Ono to sice brzdí, ale při zabrždění ti páka sjíždí postupně až ke gripu?

                          0 0
                          • JakeF  

                            To mi nepřijde, spíš normálně pumpujou jako zavzdušněný. Ale i to mi přijde podezřelý u brzd ježděnejch 2 měsíce, když předešlý Code RSC se takhle nechovaly ani po 2,5 letech ježdění na stejným kole.

                            0 0
                            • krabica  

                              S tím vadným těsněním se páka pomalu propadala až ke gripu a pak to přestalo brzdit. (mirorkovi T4)

                              0 0
                            • bathed  

                              Vypusť brzdovku a naplň to znova.

                              0 0
                            • Breakpain  

                              Pumpuj, cim vic pumpujes, tim vic se to propadne az nakonec brzda prestane brzdit. Paka na gripu a kolo se toci.

                              No jestli si to koupil a neodvzdusnil, tak sance na bublinu neni mala ;) …

                              0 0
                        • kopečák1  

                          Ja dneska poslal T4 na reklamaci. Asi ctvrta vyjizdka a paky cim dal bliz gripum. Ve finále jsem musel co 50m napumpovat abych vubec neco ubrzdil. A hned potom zase.

                          0 0
                          • JakeF  

                            Svet se v p*del obraci, ze uz ani na Hope neni spoleh…

                            0 0
                          • bathed  

                            Vadná várka těsnění..... Na rozdíl od jiných produktů tohle normálně funguje a věřím že to firma vyřeší.

                            0 0
                            • JakeF  

                              Nechces skoro nejety Tech4 V4, kdyz jim tak veris? :D

                              0 0
                              • kopečák1  

                                Nez se posraly, tak to byly asi nej brzdy co se modulace tyka, jaky sem kdy mel. A brzdily taky dost. Ja jsem na brzdy dost uchyl (za posledni 2 roky jsem zkusil asi sestery). Tak doufam ze po „servisu“ to bude cajk.

                                0 0
                              • bathed  

                                Mam trojky. Bez jedineho problemu….

                                0 0
                            • mirorek2  

                              jojo řešili to u T3 a s novou pákou stajné problémy…

                              0 0
                              • suslos  

                                abych si T3 ještě schoval do šuplíku :-D

                                ale z 6ti párů T3 ani jeden problém :-) teď mám T4 týden, tak uvidíme :-) zatím jsem nejistej z těch slavných zelených race desek…

                                0 0
                                • kopečák1  

                                  V jakym smyslu nejistej?

                                  0 0
                                  • suslos  

                                    jak všude píšou jak jsou kousavý a tak :-) to mi přijdou víc moje oblíbený červený od nich :-) ale možná je to i novým kotoučem, třeba to ještě přijde :-)

                                    0 0
                                    • kopečák1  

                                      Ty organiky co k nim taky davaj si zkusil? Ja to jeste nestihl. Spíš me prekvapuje ze maj desky po zabrzdeni vuli v trmenu a kinkla se to…

                                      0 0
                                      • mr.antik  

                                        dpč nebourejte mi bábovičky…

                                        0 0
                                        • kopečák1  

                                          :-D ale jsou krasny. Proti hayesum. :-D

                                          0 0
                                          • mr.antik  

                                            To je jak když jsem si koupil Galfer desky do Shiman, jako že je závodnická značka… Brzdí to uplně stejně, jako bonus to taky kinklá a navíc to za jízdy rachotí jako když vezeš nákup z železářství.

                                            Tak snad radši hnusný ale něco funkčního.

                                            1 1
                                            • kopečák1  

                                              Rozumim. Za jizdy to neslysim. Ale na „trial“ by mi to asi vadilo. Proto sem se jakoby i ptal jestli je to normalni, nebo ne, protoze v tech 3 E4 to nekinklalo.

                                              To tesneni v páce je trapas, ale co se da delat. Doufam ze po servisu (reklamaci) to uz bude cajk. Nez se to posralo, byly ty brzdy uplne bozi.

                                              0 0
                                      • suslos  

                                        Červený organiky používám už 6let, top destička. Sintry v balení jsou dobrý leda do koše, nebo do hnusnyho počasí na zadek. Fialový e-bike zkouším teď vzadu. Od zelených jsem čekal víc, snad se dockam aspoň něčeho po zajetí (mám je na predku).

                                        0 0
                                        • kopečák1  

                                          Ok, diky. Me ty zelený origo neprijdou vubec špatný. Az se mi vratej, zkusim tam jeste dat ty organiky.

                                          0 0
                                        • bathed  

                                          Zelené mám teď a není to úplně největší hitparáda..... Ale mám oba kokotouče už k odpisu, ta to letos sešvihám a chystám se že k novým kotoučům dám ty červené.

                                          0 0
                          • JakeF  

                            Jak dopadla reklamace? Nejspíš to budu mít stejně… Minulej víkend se trochu pumpovala zadní brzda, teď v sobotu už obě a prakticky se s tím nedá jezdit…

                            Celkem zklamání, co jsem měl dřív Hope, tak byly vždycky bezúdržbový :(

                            0 0
                            • mirorek2  

                              Já po reklamaci cca 5× ježděny a budu řešit znova! Páky pumpují a brzdí se s tím teda dost špatně (napiczu).

                              Ještě že jsem to neprotahoval rámem, to nasazování olivy na opletené hadice si vždy vyžádá hodně sprostých slov v pořadu…

                              0 0
                              • JakeF  

                                Parada… Takze muzu rovnou na kolo vratit Code a nechat Hope v supliku, dokud volove nenajdou fungujici reseni :D

                                0 0
                                • mirorek2  

                                  Já mám sto chutí je poslat tam odkud přišly

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    .

                                    0 0
                                    • TJK  

                                      ahaaa.. dam to tamhle ke zbytku toho ohne :-D

                                      1 0
                                  • JakeF  

                                    https://youtu.be/hQ8f9DA_1yg

                                    To vypada, ze jsou problemy nejenom v pace, ale i ve trmenu…

                                    0 0
                                    • ra.ma1  

                                      …takze “zlate” tech3 e/v4 oproti tem novym bazmekum?

                                      0 0
                                    • benobiker  

                                      Ty krááávo, dobrý zla tady čtu! :-D Tech 4 E4 má kámoš na endurku, absolutně bez problému, nemůže si je vynachválit. Další jeho kolega má s těmahle brzdama výše zmíněné problémy, máčkneš, páka se propadne a nebrzdíš…

                                      0 0
                                      • Breakpain  

                                        Poslední dobou je kontrola výstupního produktu tristní snad všude… ;-). Každopádně tady se to vyřeší výměnou / správným usazením těsnění a jede to jak má.

                                        Řeknu to takhle, koupil jsem nový produkt a vyhodnocení ihned potom, co jsem to rozbalil (seřazeno chronologicky za poslední dva roky) ;-) … :

                                        FOX

                                        36 – vysypané shimstacky, nefungovala komprese

                                        DHX2 – prasklé ovladače odskoku

                                        • po opravě se zavzdušnil strašně rychle a našli jsme uvnitř ještě kus ulomeného odskoku …

                                        Hope

                                        Tech3 V4 – chcal třmen, vadné těsnění

                                        Tech3 V4 – OK

                                        Dirtové kolo – zaplať pánbůh, funguje vše – OK

                                        Tech4 V4 – páka se propadala (asi blbě usazené těsnění v páce – buď to správně složil nebo vyměnil, to nevím)

                                        Statisticky mám karmu v v prd..li :-) …

                                        Přesto se mi FOX líbí průběhem a zůstávám u něj a to samé Hope brzdy … výstupní kontrola stojí za prd :-/ … takže většinu věcí obratem reklamuju, ale potom, co je to vyřešeno, tak už to drží naštěstí ;-).

                                        Nicméně netýká se to jen cyklistiky … zkušenost mám vcelkou podobnou i v jiných odvětví, vč pracovního prostředí ;-)…

                                        1 0
                                        • JakeF  

                                          Asi tak… Celej bike prumysl je kvalitou uplne v haji. Kdo trochu jezdi, tak to chce minimalne dve kola, aby vzdycky aspon jedno bylo pojizdny.

                                          Uz me to celkem prestava bavit, vidim pristi kolo na titanovej singlespeed gravel :))

                                          0 0
                                          • Radek Broz  

                                            Ale zase je to jedinej průmysl, kde si klidně řekneš dva litry třeba za kus kulatý pěny a lidi to daj:)

                                            1 0
                                            • JakeF  

                                              … a pak i s penou za 2 litry prasknes karbonovej rafek a servis ti to pri vymene zaplete tak blbe, ze to prvni den v bikeparku zase rozpletes…

                                              Takova normalni sobota :))

                                              Ale zase je pozitivni, ze diky pumpovacim Hope me tak moc nenastvalo, ze jedu po par jizdach domu :D

                                              0 0
                                              • Radek Broz  

                                                Mně teda Hope fungují skvěle, pumpovali mi jen Shitmana, ale rozstřelit carbon ráfek v první jízdě první den ve Finale a další den trávit obíháním shopů umím teda taky:)

                                                0 0
                                                • JakeF  

                                                  Ja je porad neposlal na servis/reklamaci, tak nevim, jestli pak budou v pohode… Blby je, ze na jednu stranu jsem nasranej a uz jsem skoro koupil dvoje jiny brzdy, jenze taky je mi blby prodavat nekomu brzdy, co buhvi, jestli budou fungovat…

                                                  0 0
                                        • kopečák1  

                                          Tak to je drsny.

                                          0 0
                            • kopečák1  

                              Zatím jeté 2×.. jednou jen tak, podruhé TT a super… snad to vydrží…

                              0 0
                      • TJK  

                        ctvrtej… kamos s ti bojuje taky.. mackas a nebrzdis.. takze mnusis napumpovat a jedes znova.. propada se paka

                        0 0
                        • Breakpain  

                          Co vim, je v pace jedno tesneni rikal znamy a muze byt skriple pri montazi …

                          Tak mozna pomuze rozborka sborka a bude vyreseno, pokud nebude poskozeno.

                          Asi to ma v zaruce, tak bych reklamoval, aspon mu to vymeni pripadne ;)

                          0 0
                          • mirorek2  

                            chuja… jsou dvě, musí být dvě :-)

                            mě to brzdilo, kdyby byla chyba při montáži, nestane se to za dva týdny…

                            0 0
            • Pan F.  

              Jj, vecer pretesnim jeste paku. Nechtel jsem menit komplet streva, ale asi me to nemine. Diky vsem za rady.

              0 0
              • TJK  

                jj hele bude to v tesneni, na te pace se nema co jineho podelat a ani se tak nedeje… tohle vymenis ajsem si jisty ze ty brzdy budou zase slapat

                0 0
                • Pan F.  

                  Kdyby někdo v budoucnu resil, napisu vysledek. Problem opravdu nebyl ve trmenu, ale v pace. Po vymene tesneni to zase funguje, jak ma.

                  Zvláštní, ze u lehce jete zanovni brzdy byl problem s tesnenim. Mam 3 roky stare stejne Tech 3 E4, které uz maji neco najeto a na tesneni jsem sahnout jeste nemusel..

                  0 0
                  • bathed  

                    To je normální: jde o použitý materiál..... Hope to nekupuje po kusech, ale do regálu na metráky. Buď je to něco typizovaného a tam se to snad ani ovlivnit nedá nebo mají svoji vstřikovací formu, ale ani tady není vyhráno: dovezou to jednou do jedné, podruhé do druhé gumárny, ale nedokážou ovlivnit, jak ta použitá směs do detailu vypadá. Takže se stane, že jedna várka je navěky, druhá a klidně mnohem mladší se drolí......

                    0 0
                    • TJK  

                      to neni tolik o smesi ale o forme a vstrikolisu, ta forma ma treba 100 kavit, krajni kvity jsou vzdy drobne chladnejsi nez vnitrni, to ma maly vliv na vysledne rozmery a postupne stazeni po vstriku se taky chova jinak dil z prostred formy a z kraje… no a samozrejme nastaveni vstrikovani mezi jednotlivymi davkami muze delat znatelny rozdil… ve dinale je to dil za euro cent takze sem tam zmetek to se muze stat

                      0 0
                      • mirorek2  

                        jj u brzd za 15 to potěší

                        dovozce mi říkal, že u t3 je to známá věc, ale u t4 to ještě nepotkal… až na mě

                        0 0
                        • JakeF  

                          Tak ono kolik tech T4 jezdi…

                          0 0
                        • TJK  

                          to neni u brzd za 15 to je bez a designova vec… to muzes mit u auta za 4 miliony a u auta za 300 to muze byt vpohode… nekdy to je proste o designu, fancy veci maj fancy design… kdyz funguje je to super ale je tak procento kdy to nedunguje protoze ta hranice kdy se ti podari vyrobit topovej kus nebo shit je mala… pak mas zakladni vec, funguje a obyc tesneni v tom je za korunu na celej zivot…

                          jenze treba u brzdy je to o tom ze ta brzda pridira, chod je nahouby, divnej pocit na pace protoze mas komponenty ktery fungujou protoze jim je jedno jestli je to tesni na kompresi 30%, 50% nebo 70%… pak to postavis aby to slo bez odporu, krasne hladky peijemny je ze to tesneni musi byt top a funguje v rozmezi treba dejme tomu 20–40% a vsechno ostatni je spatne…

                          davam jen priklad ale ta cena v tomhle nikdy nehraje roli, vzdycky hraje roli konstrukce a prave tady je zakopanej pes… do drahej veci se davaj dily s komplexenjsi konstrukci a ty sou holt nachylnejsi na dobrou kombinaci materialu, rozmeru a montaze… tak to je vsude a ve vsem

                          0 0
                          • mirorek2  

                            za mě si to mají snad předem vyzkoušet, ne?

                            konstrukce mě jako zakoše nemusí zajímat, sorry, někdy je výstupní kontrola (nebo servis) důležitější…

                            to je jak shimano které píše že boost kliky máš dát na neboost rám a jejich inovované třmeny, kterým stejně cvakají desky i po deseti letech

                            0 0
                            • TJK  

                              vsak to vyzkousis.. kdyz ti to zacne delat po x minutach jezdeni, tak na to nemas sanci prijit… bohuzel

                              0 0
                              • mirorek2  

                                myslím otestovat, těsnění se jim podle mě rozpadají v DOTce

                                0 0
                  • Pan F.  

                    Tak po 3 týdnech se situace opakuje. Zase se pístky skoro nevrací. Mám ještě jedno těsnění do páky, tak asi zase přetěsním. Je možný, že bylo nové těsnění vadný? Má cenu reklamovat těsnění? Nemůže být problém jinde?

                    0 0
    • ra.ma1  

      Ahoj, nemáte někdo na prodej pístky Hope HBSP136 pro e4 třmen?

      0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.