• Lister

    Moje pláště už dodělávají a potřeboval bych koupit nové. Teď mám IRC Notos 2.1 a chtěl bych něco nového ale podobného. Potřebuju něco univerzálního pokud možno taky pohodlnýho(mám HT) s dobrým záběrem, ale aby slušně jely (jsem nenáročný co?) Uvažuju o Pythonech 2.0. Jen jsem slyšel že nedrží na asfaltu. Uvítám jakékoliv zkušenosti i jiné návrhy.

    0 0
    • Daf  

      Pythony na asfaltu drzej naopak lepe nez vetsina jinejch plastu se vzorkem. Ma nizke spunty, ktere se v zatacce neohybaj plast tak neplave. Ten plast moc nedrzi na hrube sotoline a v bahne.

      0 0
      • Lister  

        To je tvá zkušenost nebo vycházíš z teorie, protože špunty jsou fakt nižší, ale může to být třeba i směsí.

        0 0
        • Daf  

          Ja uz jine plaste nevozim :) Vyzkousel jsem jich pomerne dost a vzdy jsem se vratil k Pythonum. Driv jsem vozil Airlighty a ted mam bezdusove Lighty a jeste jedny ty se ctyrma prouzkama. Jezdim maratony a tam jsou idelani pokud neni zrovna to blato. Sjizdeji se pomerne pomalu, akorat az se trochu sjedou vystupky na behounu tak plast hur brzdi. A to i kdyz jsou sjete jen z jedne tretiny. Proto take mam dva pary jeden na zavody a druhy na trenovani. Prestoze je to plast se vzorkem jezdim s nim na silnici v pohode prumery pres 30km/h. Jedou jako semislicky akorat jsou na silnici hlucnejsi. Pri svych 65kg si je muzu dovolit i na zavody hustit jen na 2.5 baru a nikdy jsem je necvak i kdyz jsem je jezdil s dusi. Nekomu se pythony protaceji na rafku a hrozi ustrizeni ventilku, me se to ale nestalo. Plaste naji tenci boky takze se nehodi pro drsneho terenu.

          0 0
          • MartinXC  

            Zbývá dodat, že v hustém blátě mají tendenci se „lepit“ (ne ucpat blátem, ale zaříznout se a držet se bláta na zemi). Vždycky, když jsem sjel ze sucha do bláta, měl jsem pocit, že mě něco chytlo a drží.

            Dopředu bych si je krom asfaltu nedal. Když už Pythony dopředu, nedával bych Airlight, má špatnou směs – kvůli brždění. Buď Gold nebo Tubeless. Vzadu je to jedno (s rizikem proříznutí boku – to jsem za 2 roky zažil jen jednou).

            A nepřehuš?ovat – dodržet doporučení dle Hutchinsonů, tak jsou nejlepší!

            Co je pozitivní, v kevlaru se mi nestalo, že by některý kousek od Hutchinsonů viditelně házel (na rozdíl od Conti, Klein, WTB, Tioga, Panar., …

            0 0
            • Pekáček  

              Tak já měl Alligatora v drátu, v pohodě, a v kevlaru -takovou vlnu na plášti jsem v životě neviděl!

              0 0
              • MartinXC  

                Může být, garance za Hutchinsony dávat nebudu. U mě ale vše OK, dokonce i 2.30 Mosquita.

                0 0
                • Pekáček  

                  Ještě pro úplnost, brácha má dva Scorpiony Air Light a jeden hází trochu a druhej hodně, vzpoměl jsem si na to, páč mi před chvílí říkal, že je nazouval na předek a s tím horším, po třetím pokusu ho nasadit aby neházel, mrsknul do kouta. ale co jsem měl Goldy Pythony tak byly OK.

                  0 0
      • Orbis  

        Já mám Pytnony Gold Elite mam n anich 5000, ajsou pořád v pohodě. Koupil jsem Continetaly Twister Supersonic a opět sem se vrátil k Pytnonům bezva guma na asfaltu jede, a v zatáčce tě ten zlatej pruh a dobrý figury dost posrží. Na polňačkách jede super záběr je taky dobrej akorát v bahně si musíš dávat pozor, aby ti zadek neproklouznul. Pohodlí je taky dost znát, a i na mírně podhuštěnech se mi nestalo, abych je procvak!

        0 0
        • Lister  

          Je zajímavý,že všichni co je jezdí ja fakt chválí – rychlý, podrží a fakt pohodlný. Zní to jak guma z jiné planety. Asi budou fakt dobrý a nakonec je koupím.

          0 0
          • RomanH  

            Ne vsichni. V bahne a na listi jsou o hubu (ale pokud se s nima naucis jezdit, tak to jde). Bohuzel ale maji hodne papirove boky, kterym staci lehky skluz po sutrech a rozervou se. Stalo se mi to 2× po sobe u noveho plaste, tak jsem s nima zkoncil. S zadnym jinym plastem se mi to nestalo.

            0 0
          • BB  

            ja je nechvalim, vozil jsem je dva roky a nikdy vice, predni vubec nedrzi na jemne sotoline a ma tendenci jit do smyku, od te doby co je nemam jsem prestal mit problemy tohoto druhu.

            0 0
    • náčelník  

      Jak hodnotíš ten Notos? Já si teď objednal dozadu 1,95".

      0 0
      • Lister  

        Jsou to dobré pláště. Dobře drží, jen bych doporučil na asfalt víc nahustit, protože pak ti zadek plave. Jinak na to jak vypadají tak slušně jedou, dobře drží a jsou odolné proti proražení. Za dva roky co je jezdím jsem to ani jednou nepoložil, kvůli tomu že by mi něco podklouzlo a ani jeden defekt. Předtím jsem jezdil Speedmaxy a tam jsem píchnul každý měsíc.

        0 0
        • femal  

          jezdim na speedmaxech pres rok a ne a ne pichnout :-) (ale zato dost klouzou na vlhku) kdyz zmokne tak se na nich trochu bojim…

          0 0
        • ravo  

          mám vzadu kevlarovou 1.7, je to maso, pohodlí žádné vzhledem k jeho rozměru, ale jinak maximální spokojenost. Foukám ho docela hodně, vážím docela hodně, ale sjíždí se rozumně. Najeto mám cca 600km a vzorek na středu se nijak výrazně neztrácí ( Rubena Saurus byla po těhle kilometrech sjeta podstatně víc). Jako „univerzální“ plášt je v pohodě…

          0 0
      • te-pe  

        1,95 je hodně úzký. 2 x jsem ho procvakl na maratonu, což mě nepotěšilo. Jezdil jsem ho na zadním kole. Pocit plavání jsem měl taky. A moc nevydržel, tak 600–700km, pak se sjely drobné, ostré výstupky a už tak dobře nezabíral. Když byl novej, tak na blátě super.

        0 0
        • náčelník  

          Takže Notos 1,95" je opravdu velmi úzký. Oproti mému stávajícímu přednímu Michelinu Front S 1,95" je asi o 5 mm nižší a 6 mm užší. Přitom jsem se dočetl v posledním Velu, že Notos 2,1" je tak velký, že může mít problémy se zadní stavbou. Kolo teď vypadá asi jako auto s nasazenou neplnohodnotnou rezervou :)

          0 0
          • McBlacky  

            taky jsem se napálil od IRC, Serac 1,95 je od nich fakt malinká, 2,1 by mohlo mít v reálu 1,95 :-) ve velu se toho dočteš, to asi mysleli na silničce…

            0 0
            • Lister  

              Nemůžu srovnávat s podobnými plášti, ale oproti Speedmaxům, kterém mám v 1,9 jsou ty moje 2,1 o dost širší. Každá firma ale dělá gumy jinak a z názorem, že IRC jsou užší už jsem se párkrát setkal. Je pravda že když jsem viděl Micheliny nasazený na kole v krámu tak vypadaly dost robusně..

              0 0
              • náčelník  

                Přechod z WTB 2,1" na Michelin 1,95" mi připadal odpovídající označení. Ale ten skok na stejné označení u IRC, to je tedy něco. Asi mají Japonci drobnější palečky :)

                0 0
    • MARIN  

      Schwalbe Racing Ralph 2,1, pohodlny, dobry zaber i za mokra, nizky valivy odpor, jen v bahnityh sjezdech je to s nima neni moc ono ale pri trose opatrnosti se taky da

      0 0
      • Daf  

        Jsem rad ze jses s nema spokojenej :) Nevim co s nema bracha provadel ale preventivne bych si je nekoupil :)

        0 0
        • MARIN  

          no tenkrat na Bike-Brdy jsem mel strach co me s nima ceka ale jak uz jsem psal v nejakem jinem prispevku mam uz na nich cca 1000km a zatim zadny defekt. Nevozil je bracha podhusteny? Ja se svyma 70–73kg(+2litry Camelbaka 0,5kg naradi atd :) je mam tak na 3,25bar

          0 0
          • Daf  

            Co vim tak je foukal na 4 bary a to vazi 57kg. Vsechny defekty az na jeden bylo pichnuty. Pro ostatni dodam jen usmevnou brachovu statistiku z prvnich trech zavodu sezony :)

            Pres dva kopce 1× defekt Malevil Cup 3× defekt Kral sumavy 2× defekt

            Chapu ze se jich chtel zbavit :) Ja jsem o nich uvazoval v UST provedeni ale radeji jsem si koupil osvedcene Pythony :)

            0 0
            • MartinXC  

              Není on z té skupiny komiků, kterou najímají na závody, aby zpestřili ostatním fádní jízdu tím, že předvádí lepení defektu cca 200m za startem, v každém sjezdu, atd… ? Ti mě pokaždé pobaví :-) Pak je ještě jiná skupina – tzv. „rozsévači“ (lahví) :-))

              0 0
              • Daf  

                Ted ma Pythony a chrochta blahem :) A konecne dojizdime zavody soucasne. Rozsevaci lahvi jsou ti co vozi 0.5l lahve od Enervitu :)

                0 0
              • femal  

                …a trhaci retezu

                0 0
            • MARIN  

              Na 4bary to uz mi prijdou dost nepohodlny. Proste si bracha asi vybral smulu na par let dopredu :)

              0 0
      • Lister  

        Vypadá dobře. Dobrá cena (verze light – koloshop – 770). Fakt jsou tak lehký jak tam píšou.

        0 0
      • biker007  

        taky muzu doporucir ralpha. navic de koupit za supr cenu(670kc).

        0 0
        • Lister  

          A kde? Nebo je to cena jen pro špiony.

          0 0
          • biker007  

            eshop.bikezone­.cz. ja je kupoval na koloshopu ale tam uz je ted nevidim.

            0 0
            • Lister  

              Díky. Fakt tam jsou. Jen se budu muset registrovat zase v novém obchodě. Na koloshopu jsou za těch 770 jak jsem napsal výše.

              0 0
      • Luka  

        Taky spokojenost s Ralfama, v terenu super, bahno (nad rafek) samozrejme probruslish, ale na jinym povrchu jsou bozi, a na asfaltu jedou jak dablici.

        0 0
      • johny  

        Souhlas, doporučuju taky Racing ralphy, dělaj 2.25 i 2.1. Jsou fakt super, v terénu jsem na lepších nejel a na silnici drrži až neskutečně.

        0 0
      • McBlacky  

        dávám body pro Racing Ralfa 2,25 Pythony jsem teda nikdy nejezdil, ale tohle je zatím nejlepší co jsem kdy vozil… Mám je v drátu z kamennýho obchodu za 420kč

        0 0
        • Lister  

          Není těch 2.25 už trochu moc. Nejsem žádný závodník, spíš pohodář, ale takové traktory fakt nevím.

          0 0
          • McBlacky  

            měřeno Ječnákem v reálu mají jen 2,09…

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Paja  

          Nevis kolik v tom dratu vazi?

          0 0
          • McBlacky  

            2,25 něco okolo 570gr, ale přesně jsem to nevážil, každopádně na tréninky a vyjíždky je to super, na závody by byl lepší kevlar, ale mě stačí i tohle. Vzadu na tom najedeš tak 1500km ostřejsího použití 50% asfalt 50% terén

            0 0
            • biker007  

              kevlarova 2.25 ma 550g. vazil sem ji v kramu na digitalni vaze:)

              0 0
              • Paja  

                Kevlarova ma podle stranek vyrobce mit 545g, ale drat verzi tam nemaji.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
    • Lister  

      A co Rubena. Vím, že starší modely se rychle sjížděly, ale nové jsou prý na tom lépe, ale to je jen z časopisů. Nikoho kdo je jezdí neznám. Lákají hlavně cenou. Kevlarová patka za čtyři stovky.

      0 0
      • wroum  

        kamarad ma Acrise v kevlaru na predku. lehkej a levnej plast (stal asi 360). on jezdi tak 80% po asfaltu a moc se nesjizdi, drzi a nedefektuje. do terenu sou lepsi plaste.

        ja jezdim tiogy xc 1,95 (vahu nevim pac je mi fuk) a nemenil bych – na asfaltu jedou (ale hucej), zaber maj super a v zatackach drzej. akorat bahno je zanese a moc se necistej. vydrzej prumerne ale daj se koupit za 360 – 400 kc/kus.

        0 0
        • ROpa  

          Ja som presedlal zo stareho Favoritu so slickami Hutchinson na MTB kde mam obute spominane Tiogy a mam dojem ze nedrzia na nicom :-)) su robuste a dost brutalne preseknut sa asi tazko daju ledaze zboku… Do kopca zaberaju good najma na strku, hline a lesnych cestickach kde je ihlicie atd… ale v zakrutach sa mi zda ze drzia uplne mizerne, na tom bocnon drapaku to vobec nedrzi :-( aspon teda sa mi tak zda ale ked som to skusal na suchom asfalte tak som zistil ze drziu velmi slusne len sa netreba bat tych sialenych zvukov co vydavaju pri tom…

          ROpa

          0 0
          • wroum  

            ted dojizdim asi sedmou zadni a ctvrtou predni pneu a vim, ze pristi plaste budou zase ty samy. je mozne ze ti „nesednou“. ja naopak s jinymy pneu nezazil takovy pocit sucha a bezpeci…

            0 0
            • Nikdo  

              Kde se daji koupit Tiogy za rozumnou cenu (jsem je videl jen za 890 a to hnus) ? Jinak ja mam vepredu T. Extreme (2.1),vzadu Factory XC a musim rict, ze uz me parkrat vytahly z bryndy hlavne sterkova a piskova jezera jim nedelaji problemy, akorat v podeli mi uklouzly na bahynku a pekne jsem se v nem vyvalel, ale to byla moje chyba (samozrejmne, ze se u toho hned vyskytli nahodni prihlizejici, ackoliv bylo vsude jinde liduprazdno :o).

              0 0
              • ROpa  

                uz sa to tu niekde pisalo ze sa daju kupit dakde na nete za 350–400Kc, skus pohladat na fore…

                ROpa

                0 0
                • Nikdo  

                  Jsem trubka, nenapadlo mne ze na BF bude dokonce i specialni audit o tom kde koupit Tiogy. Tady je proste vsechno :o)

                  0 0
      • Luka  

        No, ja mam zkusenost: kevlarova patka (saurus) a dve reklamace za 550,– Never MOOOREEE!!!! Kdo chcete cernyho Sauruse, kevlar, novy, jety 30km, absolutne neposkozeny, za 300,– si ho odneste. Akorat to tu prekazi, je to plast kterymu neverim.

        0 0
      • filipes  

        Stal se ze me vyznavac modrych trilobitu

        • Dam na nich vsechno co jsem daval na 2.1 vzorkem
        • Nikdy jsem trilobit necvak (5000+, ted jsem dal na vikend Explorery a hnedle snake-bite, ani nevim jak).
        • K sutrum a ostatnim vice mene pevnym povrchu jsou jako prilepeny (i za mokra)

        -- ve vylozene sypkym je to mizerie. ++++ hlavne JEDOUUU – zadnej vzorek proste tak nepojede jako semi-slick.

        • 450 love v kevlaru.
        • 1.9 neni zadny pohodli, skoda ze nedelaj sirsi verzi

        ??? nepoznam jestli hazou, rovny rafky mam malo kdy. Super byla zavodni verze Chameleonu (predchudce Pythona) Zajimavej je i Maxis Larsen nebo ZED WCS. Do mokra, listi a podobnyho marastu je OK Mosquito Gold, ale ne na sucho.

        0 0
        • myc  

          co je snake-bite?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce