• apaccer

    To jsou frajeři, smekám!

    https://www.youtube.com/watch?…

    0 0
    • Johny.Merida  

      Včera jsem to videl v televizi…ten čtvrtej borec byl dobrej.....rozhovor s nim :

      …jak dlouho jezdis na kole?

      …koupil jsem si ho před mesicem

      0 0
      • makimaki  

        Celkem to nemohli pochopit ani organizátoři, sled neveřícných otázek – jinak pěkně natočený, zajímavá byla princezna Josefka a jejích 26 dnů na cestě, no já bych to nedal. Hezký.

        0 0
      • apaccer  

        Jo, jo, ten byl super. Nevím, jak ho popsat, taková čistá duše. Ale neskutečný výkon, asi si ani neuvědomil, co dokázal!

        0 0
        • Johny.Merida  

          Ale jinak to tělo musí dostat hroznej záhul a funguje asi jaksi samo… vítěz vypadal jak po parádním matroši :-))

          0 0
          • AlienDNA  

            taky mi přišlo, že je pěkně nadopovanej :)

            0 0
          • Canyon325  

            keď spal v priemere odhadom do 4h denne a z toho v sedle bol 18h/deň, k tomu krk v prdeli… nečudujem sa mu :)

            0 0
    • RomanH  

      Me docela prekvapila ta UL vybava na prvnich mistech. Ja kdyz jedu na 3–4 dny, jsem rad, ze se vcetne baglu a troskou jidla sbalim do 6 – 7 kilo. Oni meli snad jen spacak, karimatku, vetrovku, spodary na spani, a par tycek.

      No, mel bych jezdit 2.5 km do prsce :-) Jinak toho klucinu trosku podezrivam, ze je recesista.

      0 0
      • Canyon325  

        oproti Janovi Tyxovi (kt. vyhral tuším ročník 2013) bol ešte dosť nabalený… ten mal len nutnú výbavu narvatú v krpatej podsedlovej brašni, spacák v podobne veľkom batohu, pláštenku a 2dl vody do cesty… zimu riešil tak, že si spacák omotal okolo seba a celý sa tak zapol do pláštenky :)

        0 0
        • orm  

          Vyhral i rocnik 2015. Tam to, ale bylo divoke co se tyka vysledku :-). Jel tam jen s jednou brzdou. Myslim, ze zadni :-).

          0 0
    • plzakj  

      Nejvic ten 4. borec, co dojel na rafku, neumi s navigaci a na kole jezdi akorat 2,5km do prace do JZD.

      0 0
      • Johny.Merida  

        Mi zmizel text z příspěvku nahoře

        Na 4. místě borec a rozhovor…jak dlouho jezdis na kole?…koupil jsem si ho před mesicem......a jak trenujes?....­.jezdim do práce.....a to je kolik km?......2,5km­.......a co závod?...... dobrý, ale jsou žně ,tak musim chvátat na kombajn…

        0 0
        •  

          22 let. Neskutecnej talent.

          Vitez mel nejspis vycerpanej glykogen z jater clovek je potom částečně mimo krom toho krcni pater uz byla taky za hranou…

          0 0
      • ZPetr  

        Tady je s ním delší rozhovor, uplně na konci to zazdil nejvíc. Prej kde jsi spal? – v kupce sena. :-)

        fakt borec.

        Borec na 4. místě

        0 0
    • strtom  

      U takových závodu mi vrtá hlavou jak si udrží zadek v provozu schopném stavu. Jezdím taky několikadenní štreky, ale stačí bouřka, písek se dostane i do kalhot a prdel je za chvilku odřená tak, že se na tom fakt nedá jezdit.

      0 0
      • Namtos  

        A byl tam i záběr na sedlo něco jako Vertu. Vzdušný bude , ale že by ultrapohodlný?

        0 0
      • drood  

        Někdo tam říkal, že dobrý, až na toho VLKa… Takže všem se to asi nepovede…

        0 0
        • Canyon325  

          treba o prdel starať… samozrejme mazať, v rámci možnosti dodržiavať hygienu… ak moc nehrotíš váhu, zobrať aj náhradné gate, zvlášť ak sú vyhliadky na dážď a ideš viacej dní… tento rok som šiel Bohemia Divide a problémy som v tomto smere nemal, aj keď tam to väčšina prešla za 4 dni narozdiel do Míl

          0 0
    • Val  

      Jak to, ze Kopka nedostih toho Nemce?

      0 0
    • jIrI___  

      Když jsem viděl stav toho vítěze v cíli, tak si říkám, jestli se takovým typům závodu dá ještě říkat sport… Každopádně před poslední holkou klobouk dolů. Celkem by mě zajímala povolání jednotlivých účastníků, protože o lidi s takovou morálkou a „tahem na bránu“ se musí zaměstnavatele rvát.

      0 0
      • RomanH  

        Tak ta holcina to vzala uplne na pohodu, vychazi Ti to nejakych 60 kilaku za den. To je jen o case, ktery jsi ochotny obetovat. Pokud ji nevadi spavat venku a umi si vymenit dusi, muze to brat jako vylet.

        0 0
        • Paja  

          Kdyz se me deti provokativne ptaly, jestli bych to ujel, tak jsem rekl, jo – aspon tri tejdny a kazdou 3–4 noc v penzionu ;)

          0 0
          •  

            Aspon jsi jim rekl pravdu, jednou to ocení ;).

            0 0
          • RomanH  

            Ja bych se mozna realne tipnul na dva, proste malicko pres kilo denne. Ale 14,dni na biku si dolazi predstavit zajimavejsi. To uz by me vice lakalo Loudani, ale to by musel jet jeste nekdo z nas.

            0 0
            • Paja  

              Pochybuju, ze bych dal dobrovolne 14 dnu v tahu 110–120 km s prevysenim skoro 3 km denne, hlavne by me to nebavilo…

              0 0
              • RomanH  

                Presne tak. Proto jsem psal o Loudani, ale i tak si tu trasu radeji naplanuji sam.

                0 0
                • Paja  

                  Tak…a naplanovano uz vlastne mame.

                  0 0
                • Canyon325  

                  Loudaní by stálo za vyskúšanie, ale už zaregistrovať sa tam je dosť problém

                  0 0
                  • AV  

                    Soustrast, nemůžeš-li se bez registrace loudat

                    0 0
                    • Canyon325  

                      môžem, ale už to nebudú preteky :)

                      0 0
                      • bosmilan  

                        Jaký je vlastně rozdíl mezi Loudáním a Mílema? O loudání jsem nidky neslyšel.

                        0 0
                        • Polka  

                          Délka Loudání bývá mezi 600–800km, buď tedy připraven tlačit nebo nést kolo 600–800km. Změna ale vyhrazena, Překvapení je v genech Loudání!

                          0 0
                          • RomanH  

                            Tak tak. A pokazde jina trat, mene sotoliny, obcas se nese…

                            0 0
                            • micu  

                              Nejvetsi rozdil je v tom, ze misto GPX jedes podle vytistenych map.

                              0 0
                              • Polka  

                                Jako loudání? V jakým měřítku? Kolik těch map bývá?

                                0 0
                                • micu  

                                  Byvalo to cca 35,A4 listu ale minuly rok se zmenilo meritko, takze jich bylo jednou tolik. Meritko nevim, nejspis ani neni na vsech listech stejne.

                                  0 0
                                • Mohy  

                                  Meritko na Loudani nebyl snad nikdy zverejneny. je to okolo 50k:1ale presne to poradatele nerikaj…mapy jsou od Shocardu. Map je posledni dobou kolem 50 – 60. Rozdil oproti milim je v tom ze Loudani je daleko vetsi punk a je delany ciste ze zajmu o dlouhy zavody. Mile jsou pekny ale jsou uchopeny trosku za jinej konec…

                                  0 0
                                  • Canyon325  

                                    mapy dostávaš až priamo na štarte pretekov alebo ti ich pošlú mailom predtým? lebo tak by nebol problém si ich nakresliť a ísť podľa gpx

                                    0 0
                                    • Mohy  

                                      na starte:) 2 hodiny predem. to je na tom to krasny ze nevis…a taky to je dalsi !level" obtiznosti kdyz v noci hledas kudy jet a jses stracenej v lese a nevis… jet podle cary v gps je oproti tomu pohoda:)

                                      0 0
                                • Mohy  

                                  Jeste bych dodal ze to pekny na loudan ije ze je to kazdej rok jiny. Do posleni chvile (cca 2 hodiny pred startem) nevis kudy se jede a jak ot bude narocny. A ze ty rozdily mezi jednotlivejma rocnikama jsou vyrazny!Kvalifikace je kapitola sama pro sebe:) tam se opravdu oddeluje zrno od plev – aby ses jiste dostal na startovni listinu musis vetsino obsolvovat jeden psis dva vejkendy v sedle kola/aute abys vubec mel sanci startovat. Tim se na start dostane opravdu jen ten kdo chce a ne jen ten kdo ma penize zaplatit startovny…

                                  0 0
                        • gollum  

                          V případě Míli ze startovného Kopka žije celý rok + financuje z toho svoje výpravy na závody po světě, v případě Loudání vybrané startovné jde všechno ve prospěch Loudalů…

                          0 0
                          • garden  

                            Jo, i to je jeden z rozdílů, který v tom vidím. 7k je už slušná pálka vlastně za dres v cíli, zase na druhou stranu si nedokážu představit tu celoroční byrokratickou dřinu s vyjednáváním povolení k průjezdu s dotčenými vlastníky pozemků. Plus samozřejmě veškerý ten „cirkus okolo“ není zadara, foto, video, jeapy, lidi to zviditelňování dneska prostě chtějí. V tom se mi líbí Loudání, že je takový punkáčský podle staré školy, zase na druhou stranu by mě zajímalo, jak to mají ošetřené s úřady. V hlavě už mám delší dobu organizaci jednoho putování v podobné délce s dobročinným podtextem, ale právě tohle mě od toho odrazuje, že je to nereálný všechno vyjednat…

                            0 0
                            • bodlak2  

                              No já nevím, kdybych se domluvil s kámošema, že pojedeme na kole do prčic a využijeme veřejné komunikace a cesty, tak kvůli tomu nepoběžím na nějaký úřad.

                              0 0
                              • garden  

                                Tak to je jasný, v případě takovéto komorní vyjížďky s kámošema. ;-) Pokud ale člověk organizuje něco s účastí třeba 50 – 100 lidí max., terénem převážně po TZ, tak to asi bude jiná. Jako příklad kromě Loudání uvedu letošní první ročník akce Bohemia Divide. Zajímalo by mě, co všechno to obnáší po této stránce.

                                0 0
                            • xtonda  

                              Když to i za tyhle prachy vyprodá, proč chtít míň.

                              0 0
                              • Canyon325  

                                každý rok do 2min plná štart. listina od spustenia registrácie… čudujem sa, že ten žid každoročne nezvyšuje štartovné aspoň o 500kč („veď mi to tí blbci aj tak zaplatia“) :)

                                0 0
                              • bodlak2  

                                Když vyprodá vše, tak je moc levný.

                                0 0
      • drood  

        Zaměstnavatelé nemají rádi, když se jim zaměstnanci courají bůhví kde. Brát si dovolenou když chci já…? Kde na to berou čas ti, kteří toho jedou víc za rok? Při třech směnách si o čemkoliv takovém může jeden nechat tak akorát zdát…

        0 0
        • random  

          Živnost, dovolená, neplacené volno.

          0 0
        • jIrI___  

          Neplacené volno se dá domluvit snad všude, z vlastní zkušenosti vím že i při těch třech směnách. Prostě každý člověk je nahraditelný, byť moneyžerské poučky učené ve školách zní přesně naopak :)

          0 0
          • Johny.Merida  

            Věř tomu, že všude fakt ne.....ale tak buď mám takového koníčka a najdu si k tomu vhodnou práci a nebo makám na čtyři směny v kolbenu a mám smůlu :-)

            0 0
        • plzakj  

          Jaky si to udelas, takovy to mas.

          0 0
        • plzakj  

          .

          0 0
      • sandy1  

        Vítěz Radek Musil je dělník ve fabrice v Jihlavě. Dělal jsem na vedlejší dílně než jsem šel do státních služeb. Je to člověk strašně moc skromnej když s ním mluviš tak ti připadá skoro jako tunta. Ale ferovej a hrozně pohodovej klidas. Na jeden ročník jsem mu dělal mapy do garmina a po odjeti vytahoval z garmina data, protože podával protest tak aby mel časové údaje. Zaměstnavatel ho začal i trochu finančně podporovat jako sponzor. Radek na sobě dre a je to člověk, který si to zaslouží.

        0 0
        • drood  

          Dělá v UDANAXu... to není zrovna fabrika…

          0 0
          • ELx  

            Asi myslel Moravské kovárny – Mokov…

            0 0
            • drood  

              Hádat se nebudu, no… Neznám ho…

              0 0
              • ELx  

                No majitelem všech těch zábavních firem a restaurací je Rudolf Penn, jemuž patří i fabrika Mokov(moravské kovárny), kde je asi i Radek zaměstnaný . A bohužel zisk z Mokovu utapi ve svých nepříliš vydelecnych zábavných podnicich v portfoliu ‚udanax‘

                0 0
                • drood  

                  Aha… Tak takových je asi hodně. Můj německý zaměstnavatel ze zisku z výroby automotive součástek vybudoval síť supermarketů…

                  0 0
                  • sandy1  

                    Jo tak jsem to myslel. Pracuje v Moravských kovarnach. Ty patří Pennovi takže vozí Kakadu na dresu.

                    0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • sandy1  

                  Jj majitel kakdu je ten, kterými patří Mokov, kde Radek maká. Proto to ma na dresu, ale tuším ze Mokiv tam ma taky.

                  0 0
        • mr.garisson  

          Musím říct, že s tou skromností je to pravda. Na závodech se mi sním dycky dobře povídá i když oba víme, že spolu soupeříme. Jednou potká on mě prošitýho, jdnou potkám jeho, jak má provalený nohy… Hlavně mě dycky dostane to jeho kolo.V Jihlavě díky tomu, že kašlal na údržbu, jsem mu zřejmě vyfouknul MR. Po ME jsme se bavili, jak dopadlo kolo, protože ten závod byl hodně o likvidaci matroše a dává to do Spešlu, kde platí pěknej ranec. Všichni máme na závodech různý Sigmy a Garminy, on vozí obyč tachál a nic neřeší. :) Fakt borec. Snad se jednou na majle taky dostanu a pokořím jeho rekord.

          0 0
          • sandy1  

            Sice to dává do Hipp cycles, který je autorizovaný spesl ale takové pálky to zas nemá. Jak jsem psal zaměstnavatel mu dává sponzoring a co vim tak už docela slusnej. Dřív jezdil na starým otriskanym autorovi se zaseklou vidlí, pak koupil epica v hlíně a nakonec mu přidali na epica v karbonu. Ale je pravda ze řádek a údržba nejde dohromady. A co vim, tak vozil manzelcinu Dakotu.

            0 0
            • arny71  

              „Ale je pravda ze řádek a údržba nejde dohromady. A co vim, tak vozil manzelcinu Dakotu.“

              Překlad prosím.

              0 0
              • Raf  

                řádek bude asi Radek

                a Dakota je navigace od Garminu

                0 0
                • sandy1  

                  Jj Radek. Psal jsem to z mobilu v buse tak to neklaplo jak jsem chtěl. Srry

                  0 0
    •  

      Na internetu si dokaze představit kdekdo kdeco. Horsi uz je pretavit predstavy v realitu :)).

      0 0
    • Kacko  

      Mě se to „epické“ pojetí dokumentu moc nelíbí, předchozí ročníky/dokumenty byly poetičtější a podle mě závod víc vystihovaly.

      Cena 7k je dost nízká, kdo nikdy nic nepořádal nepochopí.

      0 0
      • Mohy  

        No jsou závody kde se neplatí nic…mě to přijde dost

        0 0
      • Singlespeed  

        Trasa není značena ani jinak zajištěná, nejsou třeba regulovčíci, hasiči, policajti, záchranáři ani „bufety“ jako u běžného bajkového závodu. Pro pohyb pár lidí po veřejných komunikacích, lesních cestách a turistických trasách není třeba vyřizovat žádná povolení. Závodníkům nedá Kopka za startovné ani guláš v cíli. Prostě efektivní maximalizace zisku a ještě si při tom sám zazávodí, aby potrénoval na akci v Kyrgyzstánu. Ale když to lidé zaplatí, tak proč ne.

        0 0
        • jIrI___  

          Ta hromada lidí v realizačním týmu to dělá za pivo a párek a auťáky jezdí na vzduch? :) Neznám nikoho, kdo by v dnešní době dělal něco pro jiné a ještě do toho nenávratně investoval svůj čas a prachy. A jak jsi napsal – prachy mezi lidmi prostě jsou a když jsou ochotni takové částky zaplatit, tak proč se trochu neodměnit za svůj čas věnovaný přípravě závodu.

          0 0
          • Singlespeed  

            Tak třeba na Šele, jednom z největších bikovývh maratonů, makají dobrovolníci za tričko a řízek. Předpokládám, že na Mílích je to stejně, jen ten řízek asi nebude :-).

            0 0
            • vp2  

              Já jsem řízek neměl. Já měl segedínský guláš!

              0 0
          • gollum  

            Třeba většina závodů v rámci CSUT dělají lidi zdarma pro ostatní a investují do toho svuj čas a peníze… Startovné pokrývá tak jídlo co projíme na občerstvovačkách… (případně něco málo na benzín). Na občerstvovačkách jsou dobrovolníci, kteří to dělají ve svém volném čase a jako odměnu se na té občerstvovačce mohou taky najíst :). Organizátor značí taky ve svém volném čase, obvykle si na to bere dovolenou, případně mu s tím nějaký dobrovolník pomůže… Zázemí se obvykle dohodne někde levně, nebo zdarma s tím, že to opravdu není komerční akce…

            0 0
          • mikub  

            Asi nemáš moc zkušeností s pořádáním sportovních akcí. Věř tomu, že hromada lidí tam nenávratně investuje svůj čas a prachy. Pouze špička ledovce pořádaných závodů vydělává. Zbytek je o nadšení lidí.

            0 0
        • Kacko  

          Zázemí a čas teamu něco stojí. Není to jen o značení a povoleních. Je limit na 150 lidí, to je cca mega příjem, to není moc když si vemeš kolik lidí v teamu má a jak dlouho support dělají + přípravy + technika + např tento dokument.

          Pokud by mu šlo o maximalizaci příjmu, tak to nemá za 7k, když má za 2 minuty vyprodáno.

          0 0
          • wilda81  

            +1

            0 0
          • shauriq  

            zapominas na sponzory… neni to jenom o startovnym.. penize ze startovnyho jsou jenom takova malilinkata kapicka v mori… .. mas hlavniho sponzora.. vedlejsiho.. sponzori checkpointu.. loga na triku.. loga ve filmi.. loga na strankach… btw.. hlavni sponzor: pul milionu.,.. staci??

            0 0
            • Canyon325  

              a to si zober, že v Hraniciach pred štartom od každého pýtal 40kč za nocľah bez ohľadu na to či spal vonku alebo v hale, na aftepárty rozdal sponzorského Bernarda, vyskočil na korbu pick-upu a zahlásil, nech mu každý zaň zaplatí 20kč :) že si Pražáci platia dodatočne bus z Humenného na štart do N. Sedlice snáď spomínať netreba… je to síce pár korún/€, ale proste za dané štartovné by som si pripadal úplne debilne vôbec takéto čiastky dodatočne pýtať…

              0 0
            • Kacko  

              No jasně, ale pořád nerozumím k čemu by mi to mělo stačit? :) Že na tom něco vydělá? No jasně, že to nedělá pro charitu. Proč by to dělal?

              Já tu říkám, že kdyby z toho chtěl třískat prachy, tak zdraží zápisné. Třeba na dvojnásobek. To je mega navíc. Může a neudělal to.

              0 0
              • Canyon325  

                veď aj zdražil :) prvý ročník pýtal 100€, druhý už 200€, od tretieho až dodnes 270€ či koľko je to teraz… zase je pravda, že premiérový ročník bol na spôsob Loudaní, len naklikaná trasa na mape, žiadne trackery ani nič podobného…

                0 0
        • RomanH  

          Mne ta cena taky prijde mimo, ale evidentne je o to zajem, tak proc ne. Etapaky tahnou, kdyz to porovnam s cenou treba TransAlpu, tak je to levne (byt TransAlp ma zazemi kazdou noc).

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.